کد خبر: 728115
تاریخ انتشار :

قالیباف: سگ هار صهیونیستی قلاده پاره کرده است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:در حدود یک سال گذشته شاهد قلاده پاره کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت بشری که تاریخ تاکنون به خود ندیده است بدون هیچ گونه شرمی و بی ترس از واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده است.

قالیباف: سگ هار صهیونیستی قلاده پاره کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور امروز مجلس گفت: در حدود یک سال گذشته شاهد قلاده پاره کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت بشری که تاریخ تاکنون به خود ندیده است  بدون هیچ گونه شرمی و بی ترس از واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده است.

قالیباف خاطر نشان کرد: این دشمن جنایتکار علی رغم اینکه هیچ محدودیتی در رعایت مرزهای انسانی برای خود قائل نبود در میدان به اهداف خود نرسیده و شکست خورده است و لذا وارد مرحله جدیدی از یک جنگ پیچیده ترکیبی شده و تلاش می‌کند با ترکیب عملیات‌های ترور و جنگ روانی فرماندهان مقاومت را حذف و شالوده ذهنی و پشتوانه مردمی جبهه مقاومت را تخریب و از این طریق شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.

وی یادآور شد: شناخت کامل از طراحی پیچیده دشمن و برنامه‌ریزی دقیق ترکیبی در قبال آن که ان‌شاءلله منجر به شکست دشمن خواهد شد امری لازم است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها