کد خبر: 728164
تاریخ انتشار :

آیت‌الله سبحانی:‌ پرچم مقاومت بر زمین نمی‌ماند

مرجع تقلید شیعیان گفت: سیدحسن نصرالله شخصیتی بود که با تمام توان برای دفاع از حقوق مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی به‌پا خاست.

آیت‌الله سبحانی:‌ پرچم مقاومت بر زمین نمی‌ماند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید در پی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیتی صادر کردند که در زیر آمده است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

شهادت مظلومانه اسوه مقاومت، عالم بافضیلت، رهبر خردمند مدافع از قدس و ملت مظلوم فلسطین، جهان اسلام را در عزا و تأثر فرو برد.

او شخصیتی بود که با تمام توان برای دفاع از حقوق مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی به‌پا خاست و در طول 30 سال رهبری حکیمانه خود به منصه ظهور رساند. شهادت و مقاومت در برابر بی‌رحمان، شجره طیّبه‌ای است که هرگز خشک نمی‌شود و روز به روز پربارتر و تنومندتر خواهد شد.

دشمن زبون فکر می‌کند با ترور چنین شخصیت‌هایی، پرچم‌ مقاومت در زمین می‌ماند، بلکه مردان بزرگ و تربیت‌یافته مکتب «سید حسن نصرالله» پرچم را به‌دست گرفته و با دشمن زبون و خبیث به مبارزه خواهند پرداخت تا ریشه فساد را در منطقه قلع‌وقمع نمایند.

اینجانب شهادت سید مقاومت و خاندان عزیزش را به حضور حضرت ولی‌عصر عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف و خانواده محترم ایشان و مردم عزیز و شرافتمند لبنان و همه انسان‌های آزاده تسلیت گفته و به روح پرفتوح آن شهید نمونه، درود فرستاده و از خداوند متعال برای آن شهید ازدست‌رفته علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها