کد خبر: 728288
تاریخ انتشار :

جوسازی داماد ترامپ علیه ایران

جرد کوشنر، مشاور و دامات ترامپ نوشته: اسرائیل هیچ راه برگشتی ندارد. آن‌ها نمی‌توانند اجازه دهند کار ناتمام بماند و به‌طور کامل زرادخانه‌ای را که به سمت آن‌ها نشانه رفته، نابود نکنند. آن‌ها هرگز شانس دیگری نخواهند داشت.

جوسازی داماد ترامپ علیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - جرد کوشنر داماد ترامپ و مشاور او، در یک پست طولانی در ایکس (توییتر سابق) در روز یکشنبه، عملیات‌های رژیم‌صهیونیستی علیه حزب‌الله را ستایش کرد و گفت که ترور حسن نصرالله، رهبر این گروه در ۲۷ سپتامبر «مهم‌ترین روز در خاورمیانه از زمان توافقات ابراهیم» بوده است. او افزود: «من ساعت‌های بی‌شماری را به مطالعه حزب‌الله اختصاص داده‌ام و هیچ کارشناس جهانی وجود ندارد که فکر کند آنچه رژیم‌صهیونیستی برای نابودی و تضعیف این گروه انجام داده، ممکن بود.» 

کوشنر به دولت بایدن و دیگرانی که خواستار توقف درگیری‌ها علیه حزب‌الله‌ می‌باشند، حمله کرد و گفت: «هرکسی که خواستار  آتش‌بس در شمال است، اشتباه می‌کند. برای رژیم‌صهیونیستی هیچ راه برگشتی وجود ندارد. آنها نمی‌توانند در حال حاضر اجازه دهند کار ناتمام بماند و به‌طور کامل زرادخانه‌ای را که به سمت آنها نشانه رفته، نابود نکنند. آنها هرگز شانس دیگری نخواهند داشت.» او همچنین تاکید کرد نابود کردن حزب‌الله تنها مبارزه رژیم‌صهیونیستی نیست و به بیش از ۴۰ سال پیش اشاره کرد؛ زمانی که این گروه ۲۴۱ نظامی آمریکایی، ازجمله ۲۲۰ تفنگدار دریایی را در مرگبارترین روز برای تفنگداران دریایی از زمان نبرد «ایوو جیما» در جنگ جهانی دوم، کشت. 

کوشنر ادامه داد: «در شش هفته گذشته رژیم‌صهیونیستی به اندازه‌ای از دشمنان تحت تعقیب آمریکا را ترور کرده که ایالات متحده در ۲۰ سال گذشته انجام داده است. یکی از این افراد ابراهیم عقیل بود که طراح کشتن این تفنگداران دریایی در سال ۱۹۸۳ بود.» کوشنر در حمله به ایران اضافه کرد نابود کردن حزب‌الله اهمیت زیادی دارد زیرا «ایران اکنون به‌طور کامل در معرض خطر قرار دارد.» وی همچنین با اشاره به اهمیت حزب‌الله برای ایران نوشت: «اگرچه ایران دفاع هوایی ضعیفی دارد اما تاسیسات هسته‌ای آن هنوز نابود نشده؛ زیرا حزب‌الله با موشک‌هایش یک تفنگ پر به سمت رژیم‌صهیونیستی بوده است.» او با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و شانزده فرمانده ارشد دیگر در عرض نه روز، گفت: «من شروع به فکر کردن درباره یک خاورمیانه بدون زرادخانه کاملا بارگذاری‌شده ایران به سمت رژیم‌صهیونیستی کردم.» کوشنر ادعا کرد: «ایران زمانی که جان‌های متحد‌های خود را در خطر می‌اندازد، سخت عمل می‌کند اما در معرض خطر قرار دادن خود را با احتیاط انجام می‌دهد.» او همچنین گفت: «ایران در حال عقب‌نشینی است...» او تاکید کرد: «عدم استفاده کامل از این فرصت برای خنثی کردن تهدید، غیرمسئولانه است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها