کد خبر: 728373
تاریخ انتشار :

شیخ نعیم قاسم: آماده مقابله با یورش زمینی اسرائیل هستیم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر این که نروهای مقاومت آماده مقابله با یورش زمینی دشمن هستند، گفت: مسیر پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی در دسترس است. عده‌ای در این مسیر به شهادت رسیدند، ولی آنهایی که ماندند، مطمئنا مسیر پیروزی را ادامه خواهند داد. پیروزی نزدیک است، اما نیازمند صبوری است.

شیخ نعیم قاسم: آماده مقابله با یورش زمینی اسرائیل هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مشیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در نخستین سخنرانی پس از شهادت سید حسن نصرالله، در یک برنامه تلویزیونی که به صورت مستقیم از شبکه خبر سیما و برخی شبکه‌های خبری منطقه خاورمیانه پوشش داده شد، اظهار داشت سید حسن نصرالله هرگز میدان را ترک نکرد. او عاشق آل محمد و ولایت بود. سید حسن نصرالله ذوب در اسلام بود. او ادامه‌دهنده خط امام بود و در مسیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت می‌کرد. سید حسن نصرالله همه چیز خود را در راه خدا فدا کرد. او عاشق آزادی فلسطین بود. 

وی افزود: دشمن ادعا کرده است ۲۰ نفر در ساختمان بوده و شهید شدند که کذب است. فرماندهانی که در آن ساختمان حضور داشتند، همیشه همراه سیدحسن نصرالله بوده و با او بودند. اولویت شهید سید حسن نصرالله، قرار گرفتن قدس شریف در چارچوب وحدت عربی و اسلامی بود. سید دوستدار مجاهدانی بود که هرچه داشتند در راه خدا بخشیدند. 

نعیم قاسم با تاکید بر این که شهید سید حسن نصرالله تا زمان شهادت از میدان خارج نشد، یادآور شد: رژیم صهیونیستی در سراسر لبنان به غیرنظامیان و مراکز بهداشتی حمله می‌کند. آمریکا از اسرائیل همه نوع حمایتی می‌کند. آمریکا با همه امکانات خودش به اسرائیل کمک می‌کند. 

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: دردها و ایثارگری‌ها وجود دارد، ولی ما به مبارزه ادامه می‌دهیم. به رغم فقدان برخی از رهبران و تجاوزات به شهروندان، هرگز حتی یک وجب از مواضع خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم. عملیات مقاومت اسلامی ادامه خواهد داشت. می‌دانیم که نبرد طولانی است و گزینه‌ها مقابل ما باز است. 

وی با بیان این که نیروهای مقاومت آماده مقابله با یورش زمینی دشمن هستند، عنوان کرد: اسرائیل نمی‌تواند قدرت ما را نابود کند، آنچه ادعا می‌کنند که قدرت ما را از بین برده‌اند، به آن نمی‌رسند. مسیر پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی در دسترس است. عده‌ای در این مسیر به شهادت رسیدند، ولی آنهایی که ماندند، مطمئنا مسیر پیروزی را ادامه خواهند داد.

نعیم قاسم با تاکید بر این که مسیر سید حسن نصرالله ادامه خواهد داشت، بیان کرد: مقاومت اسلامی مقابله با صهیونیست‌ها را برای کمک به مردم غزه و فلسطین را ادامه خواهد داد. پیروزی نزدیک است، اما نیازمند صبوری است. حتی یک وجب از مواضع خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم. اگر رژیم صهیونسیتی می‌خواهد زمینی به لبنان حمله کند، مقاومت آماده مقابله است و ما پیروز از این میدان خارج خواهیم شد. 

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: در تاریک‌ترین و غم‌انگیزترین لحظات زندگی‌ام می‌گویم که ما یک برادر و یک پدر، یعنی سید حسن نصرالله را از دست دادیم. ولی ما در میدان هستیم و ذره‌ای از مواضع شهید نصرالله کوتاه نمی‌آییم. ما با تمام توان، شهدای خود را جایگزین می‌کنیم و آرزوی اسرائیل برای کاهش قدرت ما با ترور، هرگز محقق نخواهد شد.

نعیم قاسم با اشاره به این نکته که حزب‌الله به‌زودی دبیرکل جدید خود را انتخاب می‌کند، تاکید کرد: ما در نزدیک‌ترین زمان براساس سازوکاری که به آن اعتماد داریم، دبیرکلی برای حزب انتخاب خواهیم کرد. ما یک‌دل و متحد هستیم و این ترورها خللی در عزم ما ایجاد نمی‌کند. ما در یک مرکب سوار هستیم، ولکن مطمئن باشید، انشالله پیروزی همراه ما است. 

وی همچنین تصریح کرد: ما همه تجیهزات را برای مقابه زمینی با دشمن آماده کرده‌ایم. اگر اسرائیل تصمیم دارد که اهداف خود را عملی کند، بداند که در توهم است. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها