کد خبر: 728556
تاریخ انتشار :

مصطفی پورمحمدی: خون سیدحسن نصرالله و دیگر شهدا تاریخ معاصر را متحول کرده

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: « او با مردم و ساده‌زیست بود. غمخوار مظلومان بود و با تمام وجود با مستکبران مبارزه کرد بدون اینکه هیچ گاه به خود تردید راه دهد».

مصطفی پورمحمدی: خون سیدحسن نصرالله و دیگر شهدا تاریخ معاصر را متحول کرده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی با اشاره به اینکه «سید مقاومت نماد یک رهبر تراز بود» گفت: « او با مردم و ساده‌زیست بود. غمخوار مظلومان بود و با تمام وجود با مستکبران مبارزه کرد بدون اینکه هیچ گاه به خود تردید راه دهد».

وی با تاکید بر اینکه «زندگی او تاریخ معاصر را متحول کرد» گفت: «امروز حرکت مقاومت در منطقه شاهد هستیم. شهدایی مثل حاج قاسم، شهید هنیه، شهید سبدعباس موسوی و شهید نیلفروشان و شهید سید حسن نصرالله و شهید المهندس در عراق نقشه تفکر جهانی را تغییر دادند. امروز نسل جدید و به اصطلاح نسل Z باور و دیکته‌ای که به آنان تحمیل شده را نمی‌پذیرند. اینکه غربی‌ها و امریکایی‌ها مدافع حقوق بشر و حقوق زنان هستند. با تروریست مبارزه می‌کنند و یا خواهان حاکم شدن عدالت و امنیت در جهان هستند و ... دروغ‌های است که آشکار شده و حتی شهروندان خودشان باور نمی‌کنند. این دستاورد عظیمی است».

957ec495-e420-4959-887d-dd705a932773

پورمحمدی ادامه داد: «تلاش‌ها و درگیری‌ها و آموزشهای طولانی لازم است تا بشر امروز به این ذهنیت برسد و حالا این اتفاق افتاده است. خون شهدای فلسطین و لبنان تاریخ معاصر را متحول خواهد کرد. این مسیر شروع شده و سروصداها و غوغاهای فعلی تاثیری بر آن ندارد. باید در این مسیر هزینه کرد ، خون داد و ایثار کرد. خون دادن و ایثار کردن نیز معلم می‌خواهد. امروز معلمان بزرگی در این راه هستند. رهبران شایسته‌ای در این مسیر هستند. سید مقاومت بزرگ رهبر این مسیر است. امیدواریم و به وعده خدا ایمان داریم. با تلاش و جانفشانی ملت‌های آزاده انشالله به نتیجه خواهیم رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها