کد خبر: 728642
تاریخ انتشار :

حمله حزب‌الله به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در مجاورت تل‌آویو

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی، یک پایگاه هوایی این رژیم را هدف حمله موشکی قرار داد.

حمله حزب‌الله به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در مجاورت تل‌آویو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در حومه تل‌آویو خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن در چارچوب عملیات «خیبر» و نیز در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان و کشتارهای دشمن، یک پایگاه هوایی دشمن هدف قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی با ندای لبیک یا نصرالله موشک‌های فادی ۴ را به پایگاه هوایی «سده دوف» واقع در حومه تل‌آویو شلیک کردند.

حزب‌الله پیشتر نیز اعلام کرده بود که رزمندگان این جنبش محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه «المطله» را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند که منجر به تلفاتی شد.

این جنبش همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «کفار گلعادی» را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در همین ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که براساس ارزیابی‌های میدانی، شهرک‌های «المطله»، «مسگاف عام» و «کفار گلعادی» منطقه ممنوعه نظامی اعلام می‌شود.

روزنامه «معاریو» نیز اعلام کرده بود که اعلام این شهرک‌ها به عنوان منطقه بسته نظامی می‌تواند مقدمه آغاز حمله زمینی به لبنان باشد.

پیشتر پایگاه «آکسیوس» به نقل از منابع رژیم صهیونیستی نوشته بود که ارتش این رژیم برای حمله به روستاهای لبنانی نزدیک به مرز آماده می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها