کد خبر: 728778
تاریخ انتشار :

سخنگوی دولت: کاری که انجام شد در چارچوب دفاع از کشور بود

سخنگوی دولت چهاردهم گفت: حفظ آرامش مردم و جامعه اولین و مهمترین قصد دولت است. مردم باید دل‌شان از اقدامی که انجام شد، آرام باشد که در چارچوب دفاع از کشور بود.

سخنگوی دولت: کاری که انجام شد در چارچوب دفاع از کشور بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، مصوبات جلسه امروز هیات وزیران را تشریح کرد و درباره موفق بودن عملیات صادق 2 سخن گفت.

وی گفت: پاسخ نظامی ایران در شب گذشته در چارچوب قوانین بین‌المللی و منافع ملی انجام شد. این اقدام باعث احیای غرور ملی و سربلند شدن هویت ایرانی اسلامی‌مان شد. عملیات با سرعت بالایی انجام شد، اما رسانه‌های دشمن بر ناموفق بودن آن تاکید کردند که واکنشی معمول است. تعداد زیادی از موشک‌ها به اهداف تعیین شده اصابت کرد. به همکاران نظامی و انتظامی‌مان خدا قوت می‌گویم و از آنان تشکر می‌کنم.

سخنگوی دولت چهاردهم ادامه داد: در جلسه امروز گزارشی از حملات و تمهیدات اندیشیده شده از اقدام شب گذشته، ارائه شد. حفظ آرامش مردم و جامعه اولین و مهمترین قصد دولت است. مردم باید دل‌شان از اقدامی که انجام شد، آرام باشد که در چارچوب دفاع از کشور بود. رییس‌جمهور ما فردی است که سالیان سال در سنگر دفاع مقدس حضور داشته است. جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب صلح حرکت کرده است و کشور صلح‌طلبی است، اما هر زمان کسی بخواهد پای‌اش را علیه ایران و منافع ایران فراتر بگذارد و به ساحت جمهوری اسلامی ایران خدشه‌ای وارد کند، مطمئن باشد که مردم دلیر ایران اجازه نخواهد داد.

وی همچنین از انتخاب هادی حق‌شناس به عنوان استاندار گیلان سخن گفت و گفت: امیدوارم ایشان در چارچوب میثاق وفاق ملی دولت با همه مردم، محیط زیست، صنعت، اسناد لازم‌الاجرا اقدام کنند همچنان که استانداران قبل از ایشان نیز ملزم به انجام آنها هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها