کد خبر: 728900
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با نقوی حسینی

صهیونیست‌ها جرئت نمی‌کنند به ایران حمله گسترده‌ای کنند

یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی و متحدان آن به توانمندی ایران به طور کامل آگاه‌اند و رژیم صهیونیستی جرئت نمی‌کند به ایران حمله گسترده یا حمله زمینی انجام دهد.

صهیونیست‌ها جرئت نمی‌کنند به ایران حمله گسترده‌ای کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - حمله ایران به رژیم صهیونیستی نشان داد ایران اگر اراده کند می‌تواند موجودیت این رژیم را به خطر اندازد. بسیاری بر این باورند که حمله ایران معادلات را در خاورمیانه تغییر داد اما یک پرسش مهم وجود دارد؛ آنکه واکنش صهیونیست‌ها چه خواهد بود؟

سید حسین نقوی حسینی، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «جمهوری اسلامی ایران با حمله اخیرش بدون نشان داد که اگر بخواهد حمله کند با قدرت این کار را می‌کند و در عین حال به حمله اخیر ایران مبتنی بر همه قواعد بین‌المللی بود و البته که حال مردم را هم بسیار خوب کرد. جمهوری اسلامی با ضربه ناگهانی‌اش به رژیم صهیونیستی این پیام را داد که اگر رژیم غاصب قدس بخواهد مجدد شرارتی کند، این توان را داریم که رژیم صهیونیستی به طور کامل نابود شود».

او ادامه داد: «رژیم صهیونیستی و متحدان آن به توانمندی ایران به طور کامل آگاه‌اند و رژیم صهیونیستی جرئت نمی‌کند به ایران حمله گسترده یا حمله زمینی انجام دهد زیرا عواقب آن را به طور کامل می‌داند. رژیم صهیونیستی هیچ حمله گسترده‌ای علیه ایران نخواهد داشت و هیچ تهدیدی علیه ما وجود ندارد».

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: «به نظرم دموکرات‌ها هرگز وارد قمار جنگ نمی‌شوند زیرا در آن صورت شکست‌شان در انتخابات قطعی خواهد بود. بعد از انتخابات حتی اگر جمهوری‌خواهان هم روی کار آیند به هیچ وجه وارد جنگ نمی‌شوند زیرا اگر چنین شود این آمریکایی‌ها هستند که بیشترین خسارت را خواهند دید».

نقوی حسینی در پایان گفت: «من واقعا متأسفم برای جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی که مدعی مبارزه با تروریسم، ایجاد امنیت در کشورها، مقابله با تجاوزگری به کشورها و برقراری صلح هستند اما در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و زمینه را برای این رژیم باز می‌گذارند تا افراد را ترور کند و به کشورها حمله کند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها