کد خبر: 729131
تاریخ انتشار :

آیت الله جوادی آملی: مسئولین اهل «اختلاس و نجومی» نباشند و مشکل مردم را حل کنند

حضرت آیت الله جوادی آملی تأکید کردند: کسانی که مسئولیتی دارند، موظف هستند که پاک باشند، اهل اختلاس و نجومی نباشند، مشکل مردم را حل کنند و از این مردم حق شناسی کنند.

آیت الله جوادی آملی: مسئولین اهل «اختلاس و نجومی» نباشند و مشکل مردم را حل کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حضرت آیت الله جوادی آملی در جلسه درس امروز خود (۱۴مهر ۱۴۰۳)، با اشاره به برگزاری باشکوه نماز جمعه این هفته تهران، آن را فخر ملت دانسته و اظهار داشتند: جریان دیروز جریان فخر یک ملت است.

ایشان بیان داشتند: در حدیث آمده است که «السَّاکِتُ عَنِ الْحَقِّ شَیطانٌ أَخْرَسٌ»؛ فرمود کسی که در زمانی که باید حق را بگوید و نگوید، یک شیطان دهان بسته است، کسی که قدرت دارد تبلیغ بکند و ساکت است، در زمان خوشحالی، مردم را خوشحال نمی کند و در هنگام اندوه، مردم را دلداری نمی دهد، این شیطان اخرس است، جریان دیروز فخر یک ملتی است، این ملتی که در برابر آن خطر همه با زن و بچه به میدان آمدند، آیا این فخر نیست؟!

حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه دادند: قرآن کریم درباره هیچ مللی اینگونه نفرمود که ﴿ لا تَزالُ تَطَّلِعُ عَلی خائِنَةٍ مِنهُم﴾ ولی درباره ملت یهود فرمود که پیغمبر! اینها با دیگران فرق دارند، اینها هر روز نقشه می‌کشند، تو مواظب باش! ما ملتی مثل ملت یهود نداریم، این ملت که صریحا به نام پیغمبر سند جعل کردند تا از پرداخت جزیه معاف شوند ولی پس از بررسی مشخص شد که امضاء و شاهد و سند آن جعلی است، این ملتی که به نام پیغمبر نامه جعل می کنند و الان نیز که اینگونه صهیونیست ها، کودک کشی می کنند و افراد بیگناه را می کشند، مشخص است که با دیگران فرق دارند!

ایشان با اشاره به وعده صادق، اظهار داشتند: اما ایران مقتدر و ایران الهی او را خفه کرده است و اینکه پس از این وعده صادق اول و دوم، مردم ما، زن و مرد با بچه های خود همه گفتند با تمام تهدیدها در نماز جمعه شرکت می کنیم و حتی بعضی مردم از شهرهای دیگر هم سعی کردند خود را به نماز جمعه باشکوه برسانند، آیا حق این مردم قدرشناسی از آنها نیست؟

حضرت آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: باید از این مردم قدرشناسی کرد، باید از این مردم تشکر کرد، باید برای آنها دعا کرد، باید به آنها خدمت کرد، باید به این مردم، وزیر و کارمندی داد که دارای دو صفت «قوی» و «امین» باشد، کسانی که مسئولیتی دارند، موظف هستند که پاک باشند، اهل اختلاس و نجومی نباشند، مشکل مردم را حل کنند و از مردم حق شناسی کنند؛ ما هم دعا می کنیم خداوند به ذات اقدسش، به این ملت خیر و صلاح و فلاح و عزت دنیا و آخرت مرحمت بفرماید.

منبع: شفقنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها