کد خبر: 729539
تاریخ انتشار :

وزیر آموزش و پرورش: تلاش می‌کنیم صدای مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان باشیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا ضمن اینکه صدای مظلومیت دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان غزه و لبنان باشیم، این مهم را بر عرصه نظام تعلیم و تربیت حاکم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش: تلاش می‌کنیم صدای مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان باشیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش نامه‌نیوز، «علیرضا کاظمی» وزیر آموزش و پرورش در هفتمین دوره اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، یادواره «شهید محمد الدره» که در محل اجلاس سران در تهران برگزار شد، گفت: دانش آموز محمد الدره در اوج مظلومیت و بی‌دفاعی و در آغوش گرم پدر، بی‌پناه و بی‌سنگر در معرض دید جامعه جهانی و سکوت جامعه جهانی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

او با گرامی‌داشت یاد شهدای غزه و لبنان اظهار کرد: شهادت این عزیزان نه تنها حرکت مقاومت را در مواجهه با دنیای استکبار کُند نکرد، بلکه شتاب بیشتری داد و امروز بعد از یک سال از انجام عملیات طوفان‌الاقصی، اسرائیل غاصب جنایتکار وحشی را از پا درآورده‌اند.

کاظمی با بیان این که دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان فلسطینی و لبنانی با مقاومت خودشان و با برخورداری از کمترین امکانات و تسلیحات در مقابل یک رژیم سرتاپا مسلح و وحشی ایستاده‌اند، گفت: امروز دانش‌آموزان ایرانی در سراسر کشور صدای مظلومیت دانش‌آموزان فلسطینی و لبنانی هستند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری حدود ۷۰۰ اجتماع بزرگ دانش‌آموزی در حمایت از مقاومت و آرمان فلسطین اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم که صدای مقاومت و دانش‌آموزان فلسطینی را که برای آزادی سرزمینشان با اشغالگران مبارزه می‌کنند، به دنیا برسانیم

کاظمی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانش آموزان جوانان و نوجوانان کشور نهادینه  کنیم و این یکی از مهمترین مسئولیت‌های نظام تعلیم و تربیت است.

کاظمی در همین چهارچوب تاکید کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا ضمن اینکه صدای مظلومیت دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان غزه و لبنان باشیم، این مهم را بر عرصه نظام تعلیم و تربیت حاکم کنیم و بتوانیم دانش آموزانی برخوردار از چنین ویژگی‌هایی تربیت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها