کد خبر: 729612
تاریخ انتشار :

اسرائیل حمله را آغاز کرد | تصمیم اشغالگران برای بمباران منطقه دریایی

درحالی که منابع از حملات جدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق جنوب لبنان خبر دادند، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد به زودی «منطقه دریایی» در جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

اسرائیل حمله را آغاز کرد | تصمیم اشغالگران برای بمباران منطقه دریایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ارتش رژیم صهیونیستی امروز(سه‌شنبه) پس از اینکه آرامشی شکننده حکم فرما شده بود حمله هوایی جدیدی را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد.

طبق گزارش الجزیره این حمله منطقه «تحویطه الغدیر» در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بیروت در ضاحیه را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر بارها ضاحیه جنوبی بیروت را نیز هدف قرار داده است.

این رژیم برای شانزدهمین روز متوالی به تجاوزات گسترده خود علیه لبنان از طریق حملات شدید علیه ضاحیه جنوبی و شهرها و شهرک‌های جنوب لبنان و تلاش برای نفوذ زمینی ادامه می‌دهد. رژیم صهیونیستی همچنین شب گذشته حملاتی را به شهرستان بعلبک و شهرک الخیام، شهرک «عربصالیم»  و شهرک‌های شهرستان صور در جنوب لبنان انجام داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرده که به زودی «منطقه دریایی» در جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد. این رژیم از ماهیگیران خواسته از این منطقه تا اطلاع ثانوی دور شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد به زودی در منطقه دریایی در جنوب لبنان عملیات خود را علیه «حزب‌الله» آغاز می‌کند و شهروندان لبنانی باید از ورود به دریا یا حضور در سواحل آن خودداری کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به شهروندان لبنانی هشدار داد که «حضور در سواحل و تحرکات قایق‌ها در منطقه جنوبی رودخانه الاولی خطری برای زندگی آن‌ها خواهد بود.»

رودخانه الاولی در شهر صیدا در مسافت ۶۰ کیلومتری مرزهای بین لبنان و فلسطین اشغالی قرار دارد.

این رژیم اخیرا عملیات خود را در جنوب لبنان گسترش داد. این حملات تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها