کد خبر: 729813
تاریخ انتشار :

افشای اطلاعات جدید از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /حملات سایبری قبل از شلیک موشک ها تایید شد

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در شب حمله وعده صادق ۲ بی بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش آهنین است.

افشای اطلاعات جدید از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /حملات سایبری قبل از شلیک موشک ها تایید شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار ابراهیم جباری، مشاور فرمانده کل سپاه در نهمین «کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، عملیات وعده صادق و نظم منطقه‌ای»گفت: صهیونیست‌های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت ۴۰ تا ۵۰ هزار انسان بی‌گناه کاری نکردند درحالی که قدرت محور ‌مقاومت و حماس بیش از پیش شده است.

وی ادامه داد: در شب حمله وعده صادق ۲ بی بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش آهنین است.

جباری اظهار کرد: ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد.

وی یاد «سیدحسن نصرالله» را در کنار «حاج قاسم سلیمانی» گرامی داشت و گفت: مهم است که این ۲ عزیز را در کنار هم یاد کنیم. در نماز جمعه این هفته تهران امام خامنه‌ای شهید نصرالله را یک مکتب معرفی کردند یعنی‌ شخصیتی جامع الاطراف بودند. من از نزدیک با ایشان در ارتباط بودم و می‌دیدم که در میان مردم عادی در  پایین‌ترین سطح خود را قرار می‌دهند، علی الخصوص نسبت به خانواده شهیدان و برای آنها پدر و مادر بودند و همزمان در جنگ با دشمن قوی و محکم بودند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها