کد خبر: 729902
تاریخ انتشار :

یگان صهیونیستی در تله القسام افتاد

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس از کمین رزمندگان این گردان‌ها برای یک گروه از نظامیان صهیونیست در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه و شکار تانک های مرکاوای ارتش صهیونیستی در مناطق مختلف خبر داد.

یگان صهیونیستی در تله القسام افتاد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، گردان‌های القسام اعلام کرد که یک گروه از نظامیان رژیم صهیونیستی و یک تانک مرکاوای این رژیم را در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.

شاخه نظامی حماس افزود که رزمندگان آن یک بمب ضد نفر «رعدیه» را در میان گروهی از نظامیان صهیونیست منفجر کرده‌اند که قصد بمب‌گذاری با استفاده از «ربات بمب‌گذاری شده» در یک خانه در نزدیکی تقاطع الصفتاوی در غرب اردوگاه جبالیا را داشتند.

بر اساس اعلام گردان‌های القسام، رزمندگان این گردان ها به محض ورود نیروهای امدادی رژیم صهیونیستی به مکان حادثه، یک تانک مرکاوای این رژیم را نیز با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده‌اند.

گردان های القسام امروز همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که یک تانک صهیونیستی «مرکاوا۴» را در منطقه «الاسراء» واقع در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت «یاسین۱۰۵» منهدم کرده است.

به طور همزمان گردان های شهدا الاقصی هم اعلام کرد که به وسیله بمب، یک تانک مرکاوا صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا منهدم کرده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به‌ فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به آغاز حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از یک سال جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها