کد خبر: 729999
تاریخ انتشار :

حاج حبیب پورمحمدی درگذشت

پیام تسلیت آیت الله موحدی کرمانی خطاب به مصطفی پورمحمدی

مرحوم حاج حبیب پورمحمدی از مبارزین اولیه و یاران نهضت امام خمینی درگذشت. آیت‌الله موحدی کرمانی درگذشت ایشان را در پیامی تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت الله موحدی کرمانی خطاب به مصطفی پورمحمدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - آیت الله موحدی کرمانی درگذشت پدر شهیدان پورمحمدی را تسلیت گفت و در پیامی نوشت: 

بسمه تعالی 

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی پور محمدی(دامت توفیقاته) در گذشت مبارزانقلابی و خیر خدوم مرحوم حاج حبیب پور محمدی ابوالشهیدین وابوالزوجه محترم رابه شما و خاندان مکرم پور محمدی صمیمانه تسلیت میگویم.

از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و حشر با شهدا واجر و صبر و توفیقات بیشتر برای شما و همه باز ماندگان مسالت مینمایم.

 محمد علی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز

حاج حبیب پورمحمدی که بود؟

مرحوم حاج حبیب پورمحمدی از مبارزین اولیه و یاران نهضت امام خمینی بود. مرحوم پورمحمدی سخنرانی حضرت امام را از روز عاشورا 13 خرداد 1342 که منجر به قیام 15 خرداد شد ضبط کرد و به میراثی ماندگار تبدیل شد. مرحوم حاج حبیب پورمحمدی چندین بار توسط ساواک دستگیر و تحت شکنجه‌های سخت قرار گرفت.

آن مرحوم به همراه برادران و دیگر اعضای خانواده تا پیروزی انقلاب و پس از آن از همراهان و یاوران ثابت قدم انقلاب بود. فرزندان مبارز او در عملیات فتح المبین و بیت المقدس شهید شدند. 

آن مرحوم از خیرین مدرسه‌ساز بود و بخشی از اموال و املاک خود را برای امور خیریه و کمک و درمان معلولین و نیازمندان وقف کرد. روحش شاد باد. 

مراسم تشییع و ترحیم

مراسم تشییع  وی روز جمعه 1403.07.20  ساعت ٩:٣٠ صبح از مسجد نو مقابل قبرستان شیخان قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام می‌شود. مجلس ترحیم نیز عصر همین روز در مسجد علی مرتضی (ع) در خیابان توحید قم، کوچه شهیدان پورمحمدی از ساعت 15.30 برقرار می‌باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها