کد خبر: 730304
تاریخ انتشار :

سخنگوی دولت عراق:

وزیر خارجه ایران، بغداد را از جزئیات رایزنی‌ها مطلع می‌کند

سخنگوی دولت عراق به مناسبت سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به بغداد گفت که «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نخست وزیر عراق را در جریان جزییات رایزنی هایش قرار می دهد.

وزیر خارجه ایران، بغداد را از جزئیات رایزنی‌ها مطلع می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«باسم العوادی» در اظهاراتی خبری که در اختیار رسانه ها قرار داد گفت که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق را در جریان جزییات رایزنی های منطقه ای و بین المللی اش که در طول دو هفته گذشته داشته است، قرار می دهد.

به گفته وی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین دولت عراق را از روند قابل انتظار تحولات در آینده پیش رو مطلع می کند.

وی ادامه داد که نخست وزیر عراق نیز در مقابل سید عباس عراقچی را از تلاش های بغداد و تماس هایی که در خصوص بحران جاری در منطقه داشته مطلع خواهد کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی ظهر امروز وارد بغداد شد و قرار است پیرامون روابط دو جانبه و تحولات منطقه با مقامات بلند پایه عراقی بحث و گفت وگو کند.

سفر عراقچی به عراق در ادامه سفرهای منطقه ای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه از جمله لبنان، سوریه، عربستان سعودی و قطر صورت گرفته است. عراقچی بعد از بغداد برای رایزنی با مقامات عمانی به مسقط سفر خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها