کد خبر: 730654
تاریخ انتشار :

روایت متکی از توجه حاضران اجلاسیه ژنو به سخنان قالیباف

نماینده پارلمان ایران در ژنو با اشاره به سخنرانی رئیس مجلس در مجمع عمومی بین المجالس جهانی گفت: سخنان آقای قالیباف در رابطه جنایات رژیم صهیونسیتی مورد توجه حاضران در جلسه قرار گرفت.

روایت متکی از توجه حاضران اجلاسیه ژنو به سخنان قالیباف
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منوچهر متکی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و از اعضای هیئت پارلمانی ایران در ژنو در حاشیه اجلاسیه عمومی آی پی یو در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس در ژنو گفت: آقای قالیباف در سخنرانی اصلی شان با اشاره به سفرشان به لبنان و مواضع جمهوری اسلامی ایران گزارشاتی را به جلسه ارائه دادند و بررسی وضعیت منطقه پرداختند و جنایات رژیم صهیونیستی را بازگو کردند.

وی افزود: آقای قالیباف عدم پایبندی رژیم صهیونیستی و قوانین بین‌المللی جنایت این رژیم را گفتند که مورد توجه حاضران در مجمع عمومی قرار گرفت.

متکی در ادامه گفت: در ادامه جلسه نماینده دولت مستعفی یمن نکات اشتباهی را در رابطه با ایران مطرح کرد، در ادامه مطلع شدیم با وجود اینکه نماینده رژیم صهیونیستی در سخنران‌ها نبود در آخرین زمان آن اجلاسیه فرصت صحبت کردن پیدا کرد.

وی افزود: هیئت‌های ایران اردن سوریه تونس و الجزایر هم بعد از ما بلند شدند و جلسه را ترک کردند و مجموعه پارلمانی عرب هم جلسه را ترک کردند.

وی در ادامه گفت: ما چون باید از حق قانونی خود برای پاسخگویی استفاده کنیم به سالن برگشتیم و برای پاسخگویی از طرف رئیس جلسه دعوت شدیم و بنده اشاره کردم که مطالب نماینده دولت مصفی یمن نادرست است، و ما دولت قانونی نجات ملی یمن را که امورات یمن در دستش هست ما با آنها همکاری می‌کنیم، و ما به عنوان جمهوری اسلامی عامل ثبات صلح و امنیت در منطقه هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها