کد خبر: 730756
تاریخ انتشار :

گزینه نهایی استانداری تهران مشخص شد ؟

شنیده می شود علیرضا رشیدیان برای سکانداری استانداری تهران قطعی شده است.

گزینه نهایی استانداری تهران مشخص شد ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بر اساس آخرین گمانه زنی‌ها و اطلاعات بدست آمده در میان گزینه‌های استاندار تهران به طور قطع علیرضا رشیدیان هفته آینده سکان استانداری تهران را بدست می‌گیرد. 

معرفی استاندار تهران با توجه به اهمیت استان تهران و تعیین فردی قدرتمند و الگو در کشور در میان گزینه‌های احتمالی علیرضا رشیدیان به عنوان استاندار تهران معرفی می‌شود. 

یک منبع آگاه گفت: با توجه به اهمیت استاندار تهران طبیعی است که زمان بیشتری جهت انتخاب استاندار نسبت به سایر استان‌های کشور در نظر گرفته شد و طبق آخرین اطلاعات بدست آمده علیرضا رشیدیان به عنوان استاندار تهران انتخاب و هفته آینده طی مراسمی از سوی وزارت کشور معرفی خواهد شد. 

سوابق کاری علیرضا رشیدیان: 

وی متولد ۱۳۳۹ در تهران و تحصیلکرده دکترای حقوق کیفری و جرم‌شناسی است و رئیس سابق سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد 

رشیدیان دارای تجربه استاندار استان خراسان رضوی در دولت یازدهم و دولت دوازدهم را نیز دارد. 

وی پیش از استانداری خراسان رضوی، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بودو در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی، مدیر کل اطلاعات استان خراسان بزرگ بود و در دولت دوم خاتمی و دو سال در دولت اول احمدی‌نژاد معاون وزیر اطلاعات و مدتی نیز در بیت رهبری بوده‌است.

منبع: تابناک

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها