کد خبر: 731412
تاریخ انتشار :

گمانه‌زنی جدید درباره حمله اسرائیل به ایران | نفس‌گیرترین روزهای ایران

روزنامه جهان صنعت در یادداشتی تحت عنوان «نفس‌گیرترین روزهای ایران» نسبت به شرایط کشور و احتمال وقوع جنگ میان ایران و اسرائیل هشدار داده است.

گمانه‌زنی جدید درباره حمله اسرائیل به ایران | نفس‌گیرترین روزهای ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در بخشی از این یادداشت می‌خوانیم:

 وضعیت ایران امروز اینگونه است که جنگ شاید محدود و شاید هم گسترده و درازمدت با اسرائیل و پشتیبان اصلی این کشور یعنی آمریکا گریزناپذیر شده است و اگر اراده و خواست‌های ایران از نظام جهانی همین باشد که هست این جنگ در کوتاه‌مدت رخ خواهد داد.

انالله وانا الیه راجعون

 شوربختانه مقام‌های سیاسی دو کشور عضو شورای امنیت شامل روسیه و چین که ایران آنها را متحدان استراتژیک می‌دانند جز سکوت کاری نمی‌کنند و در این وضعیت است که کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای ایران دردسر درست می‌کنند.

 بازارهای شناخته شده سهام و سکه و ارز در روزهای تازه‌سپری‌شده طوفانی شده‌اند و معلوم نیست به کدام سو می‌روند. با توجه به نارضایتی گسترده معلمان، گندمکاران، بازنشستگان‌، پرستاران و دیگر گروه‌های اجتماعی از دولت ایران امروز را می‌توان گرفتارتر از تصور دید.

 برای صیانت از ایران ارجمند باید کاری کرد و از همه توانایی و دانایی ایرانیان دلسوز به این سرزمین استفاده کرده و راه‌های هم‌افزایی نیروها را باز کرد. نیروهایی که در این روزهای نفس‌گیر ایران برای اتحاد ایرانیان چاله حفر می‌کنند را باید طرد کرد و اجازه داد همه اندیشه‌ها برای عبور دادن ایران از نفس‌گیرترین روزها به کمک بیایند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها