کد خبر: 731623
تاریخ انتشار :

انتقاد تند آذر منصوری به رویکرد مخالفان دولت + توئیت

آذر منصوری در توییتی به رویکرد مخالفان دولت و فشار‌هایی که برای عدم اصلاح رویکرد‌ها وارد می‌کنند، انتقاد و تاکید کرد که این رویه ارسال پیام بی‌نتیجه بودن رای مردم است، نه وفاق.

انتقاد تند آذر منصوری به رویکرد مخالفان دولت + توئیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دولت پزشکیان به شیوه‌های مختلف از جمله انتصاب برخی نیروهای نزدیک رقبا و مخالفان خود سعی دارد که وفاق ایجاد کند اما انگار فایده ندارد و دست از فشار نمی‌کشند. در این بین انتصابات دولت دائما حاشیه ساز است و سبب می‌شود که پزشکیان از سوی حامیان و مخالفشان در معرض نقد باشد. همزمان با فضاسازی که در روز‌های اخیر رسانه‌های اصولگرا از جمله روزنامه جوان علیه دولت می‌کند و حتی خط و نشان می‌کشد که شاید کار به استیضاح وزیر برسد؛ انتخاب استانداران و سپردن برخی استان‌ها به طیف تندرو اصولگرا حامیان دولت را مایوس کرده است.

در این میان شاهد فشار‌هایی نیز از سوی مخالفان دولت برای عدم تغییر در رویکرد‌ها و رویه‌ها هستیم. مثلا «کیهان» یک روز در میان به دولت توصیه می‌کند که از دولت رئیسی یاد بگیرد و با همان دست فرمان کشور را اداره کند.

توییت امروز آذر منصوری هم نقد به همین موضوع است. رئیس جبهه اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فشار مخالفان رئیس جمهور برای عدم تغییر در سیاست گذاری‌ها و اصلاح رویکرد‌ها و ساختار‌ها و دخالت بی سابقه آن‌ها در عزل و نصب ها، نه تنها نامش وفاق نیست، بلکه این پیام روشن را به جامعه معترض، مردد و ناامید از صندوق رأی و انتخابات می‌دهد که رأی شما منشأ تغییر و اصلاح نیست. نتیجه؟!»

991886_533

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها