کد خبر: 731782
تاریخ انتشار :

قالیباف: ترور رهبران انقلابی، پیروزی راهبردی و نظامی نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند با ترور رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آن‌ها به دست نمی‌آید.

قالیباف: ترور رهبران انقلابی، پیروزی راهبردی و نظامی نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه و در مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران، با بیان این‌که «شهادت ایشان عزت دنیوی و اجر اخروی دارد»، گفت: شهید سنوار انصافا امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه در زندان‌ها و چه در مجاهدت‌ها و چه روزی که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت، در میدان ایستاد. 

رئیس قوه مقننه همچنین بیان کرد: انصافا امروز دشمنان ما و با همه باورهای خودشان این را می‌دانند که هرگز با ترور رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آن‌ها نمی‌آورد.

 قالیباف خاطرنشان کرد: رژیمی که جعلی است و اصالت، ماهیت و وجود ندارد، ۷۰ و اندی سال است که حرف از امنیت پایدار می‌زند و امروز ناامن‌ترین کشور است. این نتیجه خون شهدا و پیروزی آن‌هاست. 

او تاکید کرد: حتما شهادت سنوار برای همه ما، امت اسلامی ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر صراط مستقیم نخواهد شد و امیدواریم روز به روز این مسیر مستدام‌تر به پیش برود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها