کد خبر: 732310
تاریخ انتشار :

فراکسیون اهل سنت: حق پاسخگویی به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی برای ایران محفوظ است

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی اقدام جنایتکارانه تجاوز رژیم صهیونسیتی به نقاطی از کشورمان را مغایر با قوانین بین الملل دانست و ضمن محکوم کردن آن، گفت: بدون شک حق پاسخگویی به این اقدام متجاوزانه برای جمهوری اسلامی محفوظ است.

فراکسیون اهل سنت: حق پاسخگویی به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی برای ایران محفوظ است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی طی پیامی اقدام جنایتکارانه تجاوز رژیم صهیونسیتی به نقاطی از کشورمان را مغایر با قوانین بین الملل دانست و ضمن محکوم کردن آن تاکید کرد: وظیفه همه‌ی کشورهای جهان و نهادهای بین المللی است تا ضمن محکومیت این اقدام که بر خلاف تمام مقررات و عرف روابط بین الملل توسط یک دولت جعلی به وقوع پیوست را محکوم نموده و مسئولیت تاریخی خود را در حفظ صلح و آرامش در منطقه و جهان به یاد داشته باشند.

در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه تجاوز رژیم صهیونسیتی به نقاطی از سرزمین عزیزمان با دفاع جانانه غیور مردان رشید مدافع وطن در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه گردید و ایمان، صلابت و رشادت فرزندان غیور ملت بزرگ ایران رژیم غاصب را دردستیابی به اهداف ناپاک خود ناکام گذاشت و آرامش ملت بزرگ ایران از گزند این تجاوز غیر قانونی، مصون ماند.

این فراکسیون یادآور شد: در این میان وظیفه همه‌ی کشورهای جهان و نهادهای بین المللی است تا ضمن محکومیت این اقدام که بر خلاف تمام مقررات و عرف روابط بین الملل توسط یک دولت جعلی به وقوع پیوست را محکوم نموده و مسئولیت تاریخی خود را در حفظ صلح و آرامش در منطقه و جهان به یاد داشته باشند.

فراکسیون اهل سنت در این پیام تاکید کرد: متاسفانه دراین تجاوزجنایتکارانه تعدادی از بهترین فرزندان این مرز و بوم در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با تجاوز به آسمان کشورمان، به شهادت رسیدند که بدینوسیله فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی تسلیت و تعزیت صمیمانه و عمیق خویش را به محضر مقام معظم رهبری فرماندهی معزز کل قوا، ملت رشید ایران عزیز، مجموعه‌ی بزرگ و سلحشور ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های محترم این شهدا عرض می‌نماید. بدون شک حق پاسخگویی به این اقدام متجاوزانه برای جمهوری اسلامی محفوظ است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندی ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها