کد خبر: 732373
تاریخ انتشار :

دست آمریکا زیر ساطور ما است

همشهری نوشت: بی‌شک وعده صادق‌3 در زمان مقتضی رخ خواهد داد و در این بین بنا به فرمایش رهبری نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم و نه تعللی رخ خواهد داد. لذا به اسرائیل هشدار می‌دهیم که دست از شرارت علیه ایران بردارد و با دم شیر بازی نکند.

دست آمریکا زیر ساطور ما است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مقام معظم رهبری در دیدار روز یکشنبه فرمودند که اسرائیل در اقدام اخیر خود علیه ایران دست به‌ کار کوچکی زده است که با تبلیغات رسانه‌ای و هیاهوی خبری قصد دارد آن را بزرگ جلوه دهد. اما ایشان متذکر این موضوع نیز شدند که همین کار کوچک اسرائیل حمله به ایران بوده و باید پاسخ آن داده شود و بداند که دست به چه اشتباه محاسباتی‌ای زده و قمار سنگینی را آغاز کرده است. معظم‌له چند سال پیش هم تصریح کرده بودند که رژیم صهیونیستی 25سال آینده را نخواهد دید. با چنین اقداماتی از سوی اسرائیل، مدت این زمان کمتر خواهد شد.

 حقیقت امر این است که در حال حاضر اسرائیل از پس یک گروه کوچک در باریکه غزه که حماس باشد، برنیامده و نتوانسته آن را شکست دهد. همچنین رژیم صهیونیستی در مقابله با حزب‌الله عزیز هم راه به جایی نبرده و در جامعه لبنان که تکثر مذهبی در آن بسیار است و شیعیان تنها بخشی از این اجتماع هستند، نتوانسته مقاومت اسلامی را شکست دهد. افزون بر این، در خود سرزمین‌های اشغالی شهرک‌نشینان از نخست‌وزیر جنایتکار اسرائیل خواهان توقف جنگ هستند، چراکه هر روز تلفات سنگینی را متحمل می‌شوند.

  اسرائیل دست به یک اشتباه و محاسبه به‌شدت غلط زده که لازم است طبق فرمایش رهبر حکیم انقلاب، محاسبه او به هم بخورد. اگر امروز رژیم موقت صهیونیستی به‌خودش جرأت چنین اشتباهاتی می‌دهد، به‌دلیل پشتیبانی لجستیکی، اطلاعاتی و تسلیحاتی آمریکاست. اما کاخ سفید نیز در این ماجرا دست به یک اشتباه محاسباتی زده؛ چراکه دست آمریکا زیر ساطور ایران است.

   نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس هند و دریای عمان، مقرهای نظامی آنان و همچنین فرماندهی سنتکام همگی در تیررس نیروهای مسلح ایران قرار دارند. ضمن اینکه باید افزود به غیر از موارد گفته‌شده، تنگه هرمز در حال حاضر در اختیار ماست و انرژی جهان و به‌خصوص غرب از این آبراه عبور می‌کند. لذا وقتی اسرائیل در چند شب گذشته به خاک ایران حمله کرد، سران عرب منطقه به سرعت پیغام دادند که ما دخالتی نداشتیم و در این حمله نقشی نداشتیم؛ چرا‌که محاسبات آنان دست‌کم در این مورد درست بوده و می‌دانند در پاسخ ایران به حمله اسرائیل کسی نیست که از آنان دفاع کند.

بنا بر موارد پیش‌گفته، بی‌شک وعده صادق‌3 در زمان مقتضی رخ خواهد داد و در این بین بنا به فرمایش رهبری نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم و نه تعللی رخ خواهد داد. لذا به اسرائیل هشدار می‌دهیم که دست از شرارت علیه ایران بردارد و با دم شیر بازی نکند.

 

منبع : روزنامه همشهری

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندی ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها