کد خبر: 684283
تاریخ انتشار :

مرک بهترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مواد شیمیایی مرک

شرکتهای وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، شرکتهای هستند به صورت تخصصی مواد شیمیایی مورد نیاز آزمایشگاه ها را وارد کرده و به مشتریان خود عرضه می‌کند. این شرکتها همواره سعی می کنند با تأمین محصولات با کیفیت و استانداردهای بین المللی، به آزمایشگاه ها در تحقق اهداف پژوهش و تحقیقات خود کمک می‌کند.

از جمله برند‌های معتبر مواد آزمایشگاهی شناخته شده در این شرکتها، برند مرک می‌باشد که می توان به جرات گفت در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های تخصصی ، مراکز دانش بنیان بین مصرف کنندگان بسیار شناخته شده است.

شرکت مرک (Merck) یک شرکت بزرگ داروسازی و شیمیایی آمریکایی است. این شرکت در سال 1891 تأسیس شد و مقر اصلی آن در نیوجرسی قرار دارد. محصولات اصلی شرکت مرک شامل داروها، واکسن‌ها، محصولات بایولوژیک، محصولات تشخیص پزشکی و محصولات بهداشت حیوانات است.

شرکت مرک به عنوان یک شرکت بزرگ در صنعت داروسازی جهان شناخته می‌شود و در بخش‌های مختلف بهداشت عمومی، علم تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده‌های سلامت، بهبود سلامت جامعه و پژوهش‌های بالینی فعال است. همچنین، این شرکت با همکاران خود در سطح جهان به منظور کاهش بار برونداد از طبقات کم درآمد جامعه فعال است.

با تلاش‌های خلاقانه و نوآورانه خود، شرکت مرک در زمینه‌های مختلف بهداشتی و داروسازی پیشرو است و تلاش می‌کند تا بهبود سلامت جامعه را تحقق بخشد.

01

برندهای مربوط به گروه مرک:

کمپانی مرک یکی از بزرگ ترین و مطرح ترین شرکت های تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در جهان است.

امروزه شرکت مرک با فعالیت در یک قالب به صورت هلدینگ چند ملیتی و در قالب برندهای تخصصی سیگما آلدریج، میلیپور،مرک ، ساپلکو، میلیپور کیولب و بیورلیانس و SAFC در بازار شناخته می شود.

که هر کدام از برندهای ذکر شده به صورت انحصاری در یک فیلد تخصصی فعالیت دارند.

ویژگی و امتیازات محصولات شرکت مرک

  • کمپانی مرک همواره با ارائه محصولات با کیفیت بالا، پشتیبانی فنی تخصصی و تعهد به پایداری و همکاری، شریک قابل اعتمادی برای محققان در سراسر جهان است.
  • کیفیت و خلوص بالا محصولات مواد آزمایشگاهی مرک Merck
  • مرک طیف وسیعی از مواد آزمایشگاهی را شامل می شود ، از جمله مواد شیمیایی، معرف‌ها و تجهیزات را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف محققان ارائه می‌کند.
  • مرک دارای تیمی حرفه ای از کارشناسان فنی است که می توانند در انتخاب و استفاده از محصولات خود، محققان را راهنمایی و پشتیبانی کنند.
  • محصولات مواد شیمیایی مرک مطابق با استانداردهای نظارتی دقیق تولید و آزمایش می شوند تا از ایمنی آنها و مطابقت با مقررات مربوطه اطمینان حاصل شود.
  • مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک به طور گسترده در سطح جهانی در دسترس هستند و شبکه های توزیع و دفاتر فروش در بسیاری از کشورهای جهان واقع شده اند.
  • شرکت مرک طیف گسترده ای از محصولات آزمایشگاهی تخصصی و با کییت را برای کاربردهای تحقیقاتی خاص مانند کشت سلولی، زیست شناسی مولکولی و کروماتوگرافی ارائه می دهد.
  • شرکت مرک برای پیشبرد هر چه بیشتر تحقیقات علمی و نوآوری با محققان و مؤسسات دانشگاهی همکاری می کند. این شامل تأمین بودجه، منابع و تخصص برای حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی مشترک است.

02

فروش مواد شیمیایی مرک اصل

فروش مواد شیمیایی در وب سایت مینا تجهیز آریا با قابلیت استعلام و تایید اصالت کالا انجام می پذیرد.

هنگام خرید مواد شیمیایی به ویژه مواد شیمیایی آزمایشگاهی اطمینان از اصالت و کیفیت مواد شیمیایی، به ویژه هنگام کار با مواد شیمیایی درجه آزمایشگاهی بسیار مهم است. با پیروی از این دستورالعمل ها و خرید از تامین کنندگان معتبر، می توانید اطمینان حاصل کنید که از مواد شیمیایی مرک اصل در تحقیقات یا برنامه های خود استفاده می کنید.

شرکت مینا تجهیز آریا از جمله شرکت هایی است که در شرایط دشوار تحریم نیز، بی وقفه به امر واردات محصولات مرک (merck) مبادرت ورزیده. اگرچه شرکت مرک آلمان هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد، اما مشتریان ما بدون هیچگونه دغدغه ای قادر به خرید محصولات اورجینال خواهند بود.

شرکت مینا تجهیز آریا همچنین آماده ارائه خدمات در زمینه واردات و پخش مواد شیمیایی اصل از سایر کمپانی های معتبر اعم از وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی اصل ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ اصل ، مواد شیمیایی اکروس ، مواد شیمیایی آلفا ایسر و فروش انواع آنزیم ها و نانو ذرات و مواد شیمیایی فلوکا می باشد.

لذا شما دوستان عزیز و مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشترنسب به برندها و کیفیت مواد شیمیایی از طریق راههای ارتباطی  شرکت مینا تجهیز آریا به نشانی http://www.minatajhiz.co.ir و یا شماره 02166900058 از مشاوره همکاران بهره مند شوید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها