کد خبر: 686390
تاریخ انتشار :

افسوس پرسپولیس: دیدار با رونالدو، بدون تماشاگر!

برنامه تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا سرانجام اعلام شد: 28 شهریور، اولین بازی در ورزشگاه آزادی مقابل یاران کریستیانو رونالدو و سا دیو مانه.

افسوس پرسپولیس: دیدار با رونالدو، بدون تماشاگر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تقابل زودهنگام با کریستیانو رونالدو و النصر، هیجان‌انگیزترین قرعه ممکن برای پرسپولیس بود اما حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس از همراهی تیمشان در یک بازی، باعث می‌شود تا افسوس بزرگی برای قرمزها شکل بگیرد.

اولین بازی پرسپولیس روز 28 شهریور برابر النصر عربستان خواهد بود و سپس قرمزها 11 مهر ماه در دوحه به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر، الدحیل خواهند رفت تا در دو بازی نخست برابر مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی قرار بگیرند. هفته سوم نیز شاگردان یحیی گل‌محمدی در تهران میزبان استقلال دوشنبه خواهند بود.

این در حالی است که دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از روز 15 آبان و در شهر دوشنبه برای پرسپولیس آغاز می‌شود. سپس سرخپوشان شش و بیست آذر ماه به مصاف النصر و الدحیل می‌روند و فرصت این را دارند تا در بازی نهایی با حضور تماشاگران خود و با شکست الدحیل، صعود را رقم بزنند.

19 سپتامبر (28 شهریور): پرسپولیس - النصر عربستان

3 اکتبر (11 مهر): الدحیل قطر - پرسپولیس

24 اکتبر (2 آبان): پرسپولیس - استقلال تاجیکستان

6 نوامبر (15 آبان): استقلال تاجیکستان - پرسپولیس

27 نوامبر (6 آذر): النصر عربستان - پرسپولیس

11 دسامبر (20 آذر): پرسپولیس - الدحیل

نکته مهم اینکه اولین دیدار سرخپوشان پایتخت بلافاصله بعد از فیفادی و احتمالا شهرآورد خواهد بود و شاگردان یحیی در معرض یک آزمون جدی و دشوار قرار خواهند داشت.

همچنین آخرین بازی پرسپولیس، پیش از جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و سرخپوشان در یک بازی حساس به مصاف الدحیل می‌روند. برگزاری دو بازی متوالی با استقلال تاجیکستان، فرصتی مطلوب را در اختیار قرمزها قرار می‌دهد تا این تیم با شش امتیاز به مصاف حریفان سرسخت برود.

با این حال غم بزرگ هواداران پرسپولیس این است که فرصت تماشای تقابل با کریستیانو رونالدو را از دست خواهند داد، علت این موضوع پست اینستاگرامی کارگزار این باشگاه در فصل 2021 لیگ قهرمانان است که توهین به کشور هند تلقی شد و دامن این باشگاه را گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها