کد خبر: 686628
تاریخ انتشار :

هالند پنالتی خراب کرد: آماده برای شنیدن غرغرهای پپ!

ارلینگ هالند در نیمه اول دیدار منچسترسیتی مقابل شفیلد یونایتد پنالتی‌ای که برای تیمش به دست آمده بود را به تیر دروازه کوبید تا سی تی از رسیدن به گل باز بماند.

هالند پنالتی خراب کرد: آماده برای شنیدن غرغرهای پپ!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"،  منچسترسیتی از دقایقی پیش در هفته سوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف شفیلدیونایتد رفته است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در دو بازی اول فصل جدید دو پیروزی به دست آورده و امیدوار است امروز سومین پیروزی را هم کسب کند و با رسیدن به 9 امتیاز به تنها تیم 9 امتیازی در پایان هفته سوم تبدیل شود و صدرنشینی بدون شریک را از آن خود کند.

منچسترسیتی از شروع مسابقه حاکم توپ و میدان بود و شفیلد عملا مقابل شاگردان پپ حرفی برای زدن نداشت. اما سیتیزن‌ها تا دقیقه 37 نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما در این دقیقه فرصتی عالی به دست آمد تا سیتی قفل دروازه شفیلد را باز کند.

جک گریلیش پشت محوطه جریمه شفیلدیونایتد توپ را به دست آورد و پاس عالی‌ای در اختیار خولین آلوارز آرژانتینی گذاشت. مهاجم سیتی توپ را با یک ضرب کنترل کرد و قصد داشت پاس کات‌بکی ارسال کند که توپ او به دست‌های ایگان از شفیلد برخورد کرد که برای گرفتن توپ تکل رفته بود. داور بدون معطلی در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.

ارلینگ هالند که امید اول گلزنی سیتی به حساب می‌آید پشت این ضربه ایستاد. ستاره نروژی بدون دورخیز ضربه‌ای به سمت راست شلیک کرد و با اینکه دروازه‌بان شفیلد جهت را اشتباه تشخیص داده بود توپ او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا قفل دروازه شفیلد یونایتد همچنان برای سیتیزن‌ها بسته بماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها