کد خبر: 687464
تاریخ انتشار :

ستاره منچسترسیتی علیه لیگ عربستان

روبن دی از معتقد است لیگ عربستان برای رسیدن به سطح فوتبال اروپا کار دشواری خواهد داشت و بهترین ها اروپا را ترجیح می‌دهند.

ستاره منچسترسیتی علیه لیگ عربستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاز، مدافع پرتغالی، که برای منچسترسیتی بازی می کند، در یک مصاحبه گفت که به لطف بازیکنانی که با تیم های سعودی قرارداد بسته اند، سطح و کیفیت فوتبال در عربستان افزایش یافته، اما اشاره کرد که هنوز لیگ های اروپایی رقابتی تر هستند.

ستاره سیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «رقابتی‌ترین فوتبال جهان هنوز در اروپا دنبال می شود و عربستان برای رسیدن به سطح فوتبال اروپا کار زیادی در پیش دارد. بهترین ها هنوز می خواهند در تیم های اروپایی بازی کنند و این را برای خود یک افتخار بزرگ می دانند.»

دیاز این روزها روی بازی های پرتغال در مقدماتی یورو 2024 تمرکز دارد. پرتغال باید برابر اسلواکی (جمعه) و لوکزامبورگ (دوشنبه بعد) قرار بگیرد.

بازی با اسلواکی به دلیل کیفیت حریف و اهمیتی که در صورت پیروزی پرتغال خواهد داشت، دشوار است، زیرا آنها برای صدرنشینی گروه J می جنگند.

دیاز در مورد این بازی ها گفت: «به دلیل تیم بزرگ و باکیفیتی که داریم، این توانایی را داریم که کارها را برای خودمان آسان‌تر کنیم، اما این را باید در زمین نشان دهیم».

دیاز در مورد مصدومیت په په گفت: «این قبلا اتفاق افتاده و بخشی از فوتبال است. همه بازیکنان اعم از مدافعان، هافبک ها و مهاجمان، قادر هستند که رهبری تیم را به عهده بگیرند.»

در نهایت، دیاز از پیوستن متئوس نونز، به سیتی ابراز خوشحال کرد: «نونز یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خودش است. به عنوان یک پرتغالی و به عنوان یک هم تیمی برای او بسیار خوشحالم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها