کد خبر: 689257
تاریخ انتشار :

یک قول، ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس را برمی‌گرداند

بازگشت سه بازیکن تیم ملی امید به اردوی پرسپولیس امروز موضوع بحث و پرسش در هانگژو شد.

یک قول، ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس را برمی‌گرداند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی امید ایران پس از پیروزی برابر تایلند خود را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده می‌کند، بحث بازگشت بازیکنان پرسپولیس داغ شد.

سرخ‌ها به دلیل بازی حساس با النصر محمد عمری، مهدی احمدی و یاسین سلمانی را یک روز پس از این بازی در اختیار تیم امید قرار دادند. این تیم که در هفته پیش رو باید به مصاف الدحیل برود و باتوجه به مصدومیت ستاره‌هایش روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده بود و گفته می‌شد آنها برای این بازی مستقیم به قطر خواهند رفت.

با این حال پس از برد ایران برابر تایلند صحبت‌هایی از نارضایتی رضا عنایتی از بازگشت این بازیکنان مطرح شد و حتی خود یاسین سلمانی هم در میکسدزون گفت تا چند ساعت دیگر تکلیف‌شان مشخص می‌شود.

ساعتی بعد پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت که این سه بازیکن با پرواز مستقیم به دوحه خواهند رفت و بلیت آنها نیز برای امشب تهیه شده است.

 

حال مهدی تاج در توضیح تکمیلی در این خصوص گفت:"سرپرست تیم امید آقای فرقانی قبلا با پرسپولیس به یک تفاهمی رسیدند و به این نتیجه رسیدند که این کار را انجام بدهند. طبق صحبتی که آقای درویش کرد، گفت که سرپرست تیم امید به ما قول داده تا این کار انجام بشود. اگر قول در میان باشد باید آنها را بفرستیم. حالا باید با خود درویش صحبت کنیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود."


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها