کد خبر: 691664
تاریخ انتشار :

فداکاری میلیاردی نکونام برای ثبت قرارداد بلانکو

با پیش قدم شدن نکونام برای کاهش رقم قراردادش، حالا باشگاه استقلال می‌توانند قرارداد گوستاوو بلانکو را در سازمان لیگ ثبت کند.

فداکاری میلیاردی نکونام برای ثبت قرارداد بلانکو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، قانون سقف بودجه که از ابتدای فصل جاری و از سوی سازمان لیگ و فدراسیون تصویب شد، عامل اصلی عدم ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو با آبی‌ها بوده است. باشگاه استقلال به سقف بودجه تعیین شده رسیده و برای اینکه نکونام بتواند از مهاجم آرژانتینی در ترکیب تیمش استفاده کند، باید مبلغ قرارداد سایر اعضای تیم کاهش یابد تا اینگونه بتوان قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کرد.

باشگاه استقلال طی روزهای گذشته مذاکراتی را با بازیکنان تیم داشت تا آنها را مجاب کند که با کاهش رقم قراردادهایشان، اینگونه سقف بودجه مصرف شده کاهش پیدا کند و آبی‌ها بتوانند با ثبت رسمی قرارداد بلانکو، نام او را وارد لیست تیم کنند و از او استفاده کنند.

اما حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که جواد نکونام صبح امروز داوطلبانه مبلغی از قراردادش را کم کرد تا به عنوان سرمربی تیم چراغ اول را در بین اعضای تیمش روشن کند. نکونام که پیش از این و در ابتدای فصل نیز در دو‌ مرحله مبلغ قراردادش کسر کرده بود، حالا این کار را برای بار سوم انجام می‌دهد.

پس از آنکه نکونام شخصا و به عنوان نفر نخست در این زمینه اقدام کرد و از مبلغ قراردادش کم کرد، حالا قرار است که در ادامه، بازیکنان نیز بخشی از قرارداد خود را ببخشند تا مشکلات ثبت قراردادی و صدور کارت بلانکو و دو نفر از اعضای کادرفنی حل شود.

بدین ترتیب و با حرکت قابل توجه نکونام، باشگاه استقلال می‌تواند قرارداد مهاجم آرژانتینی خود را به ثبت برساند و او در دسترس کادرفنی قرار بگیرد. باید دید که آیا مدیران باشگاه می‌توانند تا پیش از دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم این کار را انجام دهند و بلانکو به این بازی می‌رسد یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها