کد خبر: 695102
تاریخ انتشار :

فرناندز: بهترین نتیجه را در ایران می‌گیریم

سرمربی موقت موم بای سی تی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نساجی موفق کار کنند.

فرناندز: بهترین نتیجه را در ایران می‌گیریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی فرناندز در نشست خبری قبل از دیدار مومبای سیتی هند مقابل نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: از مهمان نوازی خوب و امکاناتی که در اختیارمان گذاشتید، تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: بازی در این گروه خیلی رقابتی بود. تلاش زیادی کردیم تا در گروه خودمان نتیجه خوبی بگیریم. بازی سخت و نزدیکی در دور رفت با نساجی داشتیم، ولی فردا هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی موقت مومبای سیتی درباره تغییر در کادر فنی این تیم و جدایی مربی انگلیسی اظهار کرد: هر مربی به هر حال شرایط و تصمیم‌های جدیدی دارد و باشگاه ما نیز در همین وضعیت قرار دارد.

فرناندز در خصوص شناخت از فوتبال و تیم‌های ایرانی و تقابل با نساجی ابراز کرد: می‌دانیم که تیم‌های ایران و تیم ملی این کشور جزء بهترین‌های آسیا هستند. ما تلاش خودمان را برای مسابقه فردا انجام خواهیم داد.

او یادآور شد: شرایط فوتبال آسیا رو به پیشرفت است و برای اینکه ما هم بهبود پیدا کنیم، نیاز به زمان داریم. باشگاه‌ها و تیم ملی هند در تلاش هستند تا در کنار فراهم شدن امکانات، در آینده به روزهای بهتری برسیم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم، اما نیاز به تجربه بیشتری داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها