کد خبر: 724715
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 400 میلیونی با سود 2 درصد بانک رسالت | بدون ضامن با اقساط 60 ماهه وام فوری دریافت کنید

در ادامه شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت را بخوانید.

وام فوری 400 میلیونی با سود 2 درصد بانک رسالت | بدون ضامن با اقساط 60 ماهه وام فوری دریافت کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

وام فوری 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی ویژه سپرده‌گذارانی است که در این بانک میانگین حساب مناسب ایجاد کرده‌اند. شرایط این تسهیلات را در ادامه میخوانید

تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود یا کارمزد‌هایی با درصد پایین از متقاضیان زیادی برخوردار است. حال بانک رسالت نیز طی یک طرح قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و دارندگان معدل و میانگین حساب بالا، وام 400 میلیون تومانی با نرخ سود دو درصدی اعطا می‌کند.

اولین شرط لازم برای پرداخت تسهیلات 400 میلیون تومانی این است که متقاضی دارای حساب قرض الحسنه در بانک رسالت باشد. بانک رسالت همچنین به غیر از دو درصد کارمزد، سود دیگری برای این وام قرض الحسنه تعیین نکرده است. از دیگر شروط تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا 6 ماهه است؛ البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود که از ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.

متقاضی می‌تواند پس از ایجاد میانگین حساب سه ماهه تا 100 درصد از میزان سپرده خود این تسهیلات را با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند. شایان ذکر است که به ازای هر ماه خواب سپرده دو ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

مدت بازپرداخت این طرح که نسبت به میانگین حساب متغیر است، با میانگین 20 درصدی حساب حداکثر 60 ماه و با احتساب معدل حساب 100 درصدی، 12 ماه خواهد بود. ارزش هر قسط این وام قرض الحسنه نیز با احتساب کارمزد دو درصدی هفت میلیون و 272 هزارتومان خواهد بود.

قابل توجه است که بانک رسالت تنها درصورتی این تسهیلات را به متقاضی پرداخت خواهد کرد که او دارای سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک نباشد.

وام فوری200 میلیونی بانوی ایرانی 

مشمولان دریافت تسهیلات «بانوی ایرانی» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه، سپرده‌گذران در این بانک هستند که موفق به ایجاد معدل حساب حداقل چهار تا ۶ ماهه در بانک کشاورزی شده‌اند.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و قرار دادن حداقل ۲۵ میلیون تومان در حساب خود، تا پنج برابر مبلغ سپرده تسهیلات دریافت کند. متقضیان طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی، علاوه بر اقساط هفت میلیون و 741 هزار تومانی برای وام 200 میلیونی و دوره بازپرداخت 36ماهه، باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی نیز بپردازند.

مشتریان بانک ملت در طرح «رشد» می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری در آن و ارائه ضامن رسمی از این وام ۲۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. بانک ملت برای این طرح سقف تسهیلات را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود را ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقسط را ۶۰ ماه اعلام کرده است.

مبلغ سپرده باید حداقل سه ماه در حساب قرار بگیرد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود؛ البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. بانک ملت همچنین نسبت مبلغ وام را به میزان سپرده ۴۰۰ درصد و هزینه جانبی آن را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است. مبلغ هر قسط این وام نیز به پنج میلیون و 538 هزار تومان می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها