کد خبر: 697651
تاریخ انتشار :

رد پای گام‌های سریع رامین روی گل پنجم (عکس)

رامین رضاییان همچنان می‌درخشد و اگر نگوییم بهترین که بی‌شک در میان چند ستاره شاخص نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

رد پای گام‌های سریع رامین روی گل پنجم (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، رضائیان یکبار دیگر برای سپاهان موثر بازی کرد. او با وجود بازی در پست دفاع راست یکی از برترین مهره‌های هجومی لیگ برتر به شمار می‌رود و موفق شده با به ثمر رساندن 4 گل و ارسال 3 پاس گل در پایان هفته سیزدهم ( سپاهان یک بازی عقب افتاده دارد)، در میان برترین گلزنان و پاسورهای لیگ برتر باشد.

او در مصاف با هوادار نیز شروع کننده جشنواره گل سپاهان در ورزشگاه دستگردی بود و گل اول تیمش را با یک شوت دقیق پای راست در حالی که برای زاویه دادن به توپ نقش بر زمین شد، به جهت مخالف زد و شوت او پس از برخورد با تیرک عمودی دروازه به تور دروازه رسید.

رضائیان که در جریان بازی یکی از نفرات موثر سپاهان در دفاع و حمله بود، روی گل پنجم هم نقشی که ایفا کرد، انکارناپذیر است. او با گام‌های سریع و طولانی توانست از مدافع مستقیم عبور کند و به محوطه جریمه هوادار رسید و در حالی که خودش موقعیت شوتزنی هم داشت، تصمیم گرفت با ارسال پاس گل برای هم تیمی‌هایش فرصت گلزنی ایجاد کند.

توپی که رامین با سرعت و کیفیت بالای پا به توپ خود به محوطه جریمه آورده بود، سرانجام در یک رفت و برگشت مقابل پای رضا اسدی ایستاد و این بازیکن آماده هم با یک شوت روی پای تماشایی و مهارنشدنی توپ را به زیر طاق دروازه رشید مظاهری زد تا گل پنجم سپاهان هم به زیباترین شکل ممکن ثبت شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها