کد خبر: 698230
تاریخ انتشار :

شنانی: بازیکنانی داریم که امسال پول نگرفته‌اند

حسین شنانی معتقد است صنعت نفت می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند و در لیگ برتر بماند.

شنانی: بازیکنانی داریم که امسال پول نگرفته‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، حسین شنانی پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت برابر ذوب‌آهن که با اعتراض شدید آبادانی‌ها همراه بود، به خبرنگاران گفت: اصلا نمی‌دانم چه بگویم. اول یک عذرخواهی سفت و سخت از هواداران می‌کنم؛ می‌دانم که شرایط سختی را تحمل می‌کنند. هواداران هم پارسال چنین شرایطی داشتند و هم امسال این شرایط را تجربه می‌کنند. می‌دانم سخت است و واقعا عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: در نیمه اول نه ذوب‌آهن کاری کرد و نه ما. سر یک پرتاب اوت به گل رسیدند. خودتان دیدید که ذوب‌آهن نیمه اول هیچ کاری نکرد. درست است نیمه اول موقعیت داشتند و تیم بزرگی هم هستند اما نیمه اول پایاپای بود و نه ما موقعیت داشتیم و نه آنها ولی چه بگویم؟ ما در آبادان نتوانستیم ببریم و این خیلی سخت است. هواداران انتظار دارند.

شنانی با اشاره به مشکلات صنعت نفت عنوان کرد: هواداران حق دارند اما شما امکانات اینجا را ببینید. اینجا امکانات آنچنانی ندارد. ما بازیکنانی داریم که اصلا پول نگرفته‌اند یا ۱۵ درصد گرفته‌اند. شما ذوب‌آهن و فولاد را ببینید؛ ۳۰-۴۰ درصد پول گرفته‌اند. ما قراردادهایمان هم بالا نیست اما همه ۱۵ درصد و شاید هم کمتر گرفته‌اند. واقعا مشکلات مالی وجود دارد اما ما هم مقصر هستیم. با این حال فشار هم روی ما و آقای ویسی هست و نباید همه تقصیرها را گردن ما بیندازید. مدیریت را هم ببینید. همه تیم‌ها ۳۰-۴۰ درصد پول دادند اما اینجا هیچ. یک هفته دیگر هم نیم فصل است.

او در پایان گفت: امیدوارم همه چیز درست شود. یک عذرخواهی سفت و سخت می‌کنم و مطمئنم که این تیم نیم فصل دوم نتیجه بگیرد. اگر دقت کنید ما هفته‌های اول خوب بازی می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم. مطمئن باشید تیم‌ ما بهتر از این می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها