کد خبر: 698317
تاریخ انتشار :

سپاهان 40 درصد ترکیب اصلی اش را در سیرجان ندارد

سپاهان اصفهان بعد از شکست غافلگیر کننده باید در سیرجان مقابل گل گهر قرار بگیرد آن هم در حالی که چهار بازیکن اصلی اش را در اختیار نخواهد داشت.

سپاهان 40 درصد ترکیب اصلی اش را در سیرجان ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه مشخص شد رامین رضاییان به علت مصدومیت دو هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود حالا مشکلات مورایس برای بازی های باقیمانده نیم فصل بیشتر هم خواهد شد.سپاهان عصر پنجشنبه در بازی معوقه از هفته ششم مقابل گل گهر در سیرجان بازی خواهد کرد و دوشنبه آینده در هفته پانزدهم در قزوین مقابل شمس آذر به میدان می رود.

به نظر می رسد با توجه به مصدومیت رضاییان ، ستاره نیم فصل نخست سپاهان با توجه به فاصله کم هر دو مسابقه این دو بازی را از دست داده و باید روی بازی‌های تیم ملی در جام ملت های آسیا تمرکز کند.

اما مشکلات سپاهان برای بازی با گل گهر زمانی بیشتر می شود که بدانیم این تیم سه بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی برای این مسابقه در اختیار نخواهد داشت.

محمد کریمی کاپیتان، رضا اسدی یکی از دو گلزن برتر تیم و دابو هافبک دفاعی خارجی زردهای نصف جهان به علت محرومیت قادر به همراهی تیم شان در سیرجان نیستند و این یعنی که ترکیب سپاهان حداقل چهل درصد با تغییر مواجه خواهد شد.

به نظر می رسد برای این مسابقه نفراتی مثل کاوه رضایی، احسان پهلوان ، محمدجواد حسین نژاد و جوان هایی مثل علی احمدی در ترکیب سپاهان قرار بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها