کد خبر: 719351
تاریخ انتشار :

بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران- زنده

اگر در روز تعطیل به موضوعاتی مثل گرمای شدید هوا و اشعه ماورای بنفش فکر می‌کنید، راه حل بهتری برایتان داریم.

بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران- زنده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات فوتبال برای علاقه‌مندان زمانی برای تجربه هیجان اخبار لحظه به لحظه فوتبال است؛ جایی که لابلای خبرهای نسبتا کمتر مربوط به جابجایی‌های واقعی بازیکنان میان باشگاه‌ها، شایعات در آن حرف اول را می‌زند.

این همان چیزی است که برای رسانه‌های معتبر تمایز ایجاد می‌کند، اینکه بتوانید در فصل نقل و انتقالات خبرهایی دقیق بدهید و بازار را پیش‌بینی کنید.

در این ستون روزانه سعی می‌کنیم خبرهای درست و دور از بازارگرمی‌های طبیعی این اوقات سال را در اختیار شما بگذاریم. البته شایعات و نکات مثل همیشه چاشنی کار ما خواهند بود:

06 مرداد 1403 ساعت 01:29

طبق آخرین پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه، باشگاه استقلال در آستانه امضای قرارداد با گائل کاکوتا قرار دارد. این بازیکن که سابقه بازی در فولام، بولتون، لاتزیو، دیژون فرانسه و ویتس آرنهم هلند را دارد، شب گذشته پاسخ مثبت خود برای حضور در استقلال را به مدیران باشگاه داده و اکنون تنها امضا نهایی وی پای برگه قرارداد با آبی‌ها باقی مانده است.

05 مرداد 1403 ساعت 23:21

جفرسون باهیا، مدافع فصل گذشته فولاد، به تمرینات این تیم اضافه شد. این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می‌شود این بازیکن در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور ندارد.

05 مرداد 1403 ساعت 23:21

یک خبرنگار آرژانتینی مدعی شده که باشگاه بولیویایی مارسلو سوارز، او را با رضایتنامه ۲۶۰ هزار دلاری به پرسپولیس فروخته است. همچنین به گفته این خبرنگار، قرارداد او سه ساله خواهد بود.

05 مرداد 1403 ساعت 23:17

باشگاه هوادار با سه خرید، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرد. محمدحسین اکبر منادی، به عنوان دروازه‌‌بان مدنظر مهدی رحمتی جذب شد تا جانشین علیرضا حقیقی شود. همچنین عرفان معصومی، هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن و مصطفی احمدی، هافبک دفاعی فصل گذشته شمس آذر قزوین نیز دو خرید دیگر هوادار هستند.

05 مرداد 1403 ساعت 20:59

یاگو، مربی بدنساز یونانی فصل گذشته هوادار که یکی از اعضای کادر مسعود شجاعی بود، این فصل در گل‌گهر سیرجان حضور خواهد داشت.

05 مرداد 1403 ساعت 19:11

باشگاه بایرلورکوزن در ازای انتقال سردار آزمون به شباب الاهلی امارات ۶ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

05 مرداد 1403 ساعت 19:06

رضا درویش که امروز در مراسم زنده یاد سعید راد حضور یافته بود، در واکنش به اظهارات خبرنگاری که خطاب به او گفت هواداران نگران شرایط تیم هستند، گفت: حل می‌شود. هر سال دلال‌ها این مشکلات را به وجود می‌آورند.

05 مرداد 1403 ساعت 18:35

یک کاربر خوش ذوق توییتری با مونتاژ تصویر سردار و پیراهن شباب الاهلی، اولین تصویر او را با تیم جدیدش به صورت مجازی منتشر کرده است.

05 مرداد 1403 ساعت 18:26

احسان پهلوان، وینگر بجنوردی فولاد، در دوران یحیی گل‌محمدی پرسپولیس را ترک کرد و به این تیم جنوبی پیوست. او دوباره با سرمربی سابقش در پرسپولیس به کار ادامه خواهد داد و با توجه به تجربه، یکی از بازیکنان مهم یحیی خواهد بود که اتفاقا علاقه زیادی به بازی از گوشه‌ها دارد و وینگرها برای پازل تاکتیکی تیمش حیاتی هستند.

05 مرداد 1403 ساعت 18:24

کریستوفر کنت، دروازه‌بان فصل گذشته فولاد که در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده قرار ندارد، احتمالا با فصل قرارداد خود با این باشگاه راهی استقلال خوزستان خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها