کد خبر: 709781
تاریخ انتشار :

قیمت دلار | قیمت دلار امروز

قیمت دلار عقب نشینی کرد | قیمت دلار در بازار امروز 23 اردیبهشت 1403

قیمت دلار در بازار امروز 23 اردیبهشت 1403 اعلام شد.

قیمت دلار عقب نشینی کرد | قیمت دلار در بازار امروز 23 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی در کف کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. روز یکشنبه اخبار خاصی توجه معامله‌گران را به خود جلب نکرده و حضور بازارساز پررنگ است.

قیمت دلار در شروع دومین روز هفته با کاهش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. دلار در لحظه نگارش این گزارش در پله چهارم و کف کریدور ششم معامله شد. کاهش پلکانی این اسکناس از ابتدای اردیبهشت کلید خورده و همچنان ادامه دارد.

معامله‌گران روند عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان می‌کنند و معتقدند حضور بازارساز همانند هفته‌های گذشته به قوت خود پابرجاست.

کارشناسان اقتصادی ماه‌های خرداد و تیر را کف قیمت دلار می‌دانند و معتقدند اگر روند بازار ارز مشابه سال‌های گذشته باشد شاهد کمترین ارزش برای دلار در ماه‌های اخیر خواهیم بود.

قیمت درهم امروز با ۲۰۰ تومان افت، با رقم ۱۶ هزار و ۳۴۰ تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۳۰۰ تومانی با رقم ۶۰ هزار و ۹۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۷۰۰ تومانی روی رقم ۷۵ هزار و ۴۱۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با رقم  ۶۵ هزار ۲۱۰ تومانی در حال معامله است و کاهش ۳۰۰ تومانی دارد .

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز بدون تغییر بازگشایی شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۷۹ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۹۰۴ تومان عرضه شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها