کد خبر: 710823
تاریخ انتشار :

پیام تسلیت شورای وحدت/ ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد

شورای وحدت به مناسبت درگذشت رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیت منتشر کرد.

پیام تسلیت شورای وحدت/ ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ملت ایران در تاریخ خود روزهای پر التهاب و سوگ های متعددی را تجربه کرده و هر بار مانند ققنوسی جاوید از خاکستر اندوه برخاسته و مصمم تر به مسیر خود ادامه داده است. این خاک، داغ هایی جانسوز  بسیاری را بر چهره خود به یادگار داشته و میزبان خون های نجیب آزادگانی سرافراز بوده است.

این ایام، بار دیگر ایران اسلامی داغدار فرزندانی از خود شد که عاشقانه تا دورافتاده ترین نقاط مرزی را مام میهن دانسته و با تاسی بر آموزه های اسلامی و امیرالمومنین علی علیه السلام، حسین گونه با افتخار رنگ شهادت بر نام خود زدند که باور داشتند:  والاترین مرگ ها شهادت است. 

شورای وحدت حادثه جانگداز شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه،  دکتر حسین امیر عبداللهیان، امام جمعه تبریز آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم، استاندار استان آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و  سردار رشید اسلام،  سید مهدی موسوی را به امام زمان ارواحنا فداه ، ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت ایران تبریک و تسلیت می گوید. 

ما باور داریم « ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد» و چه زیباست ردای خدمت به کسوت شهادت ختم شود.  بدون شک ملت بزرگ ایران از این رویداد اندوهبار نیز سربلند و سرافراز بیرون آمده و امیدوار و مصمم به فرداهای روشن خواهد اندیشید که : 

اگر دل دلیل است، آورده ایم

اگر داغ شرط است، ما برده ایم

گواهی بخواهید، اینک گواه:

همین زخم هایی که نشمرده ایم!

دلی سربلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده ایم

روابط عمومی شورای وحدت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها