کد خبر: 715082
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جواد آرین‌منش

برخی نامزدها از مریخ آمده‌اند و نقشی در مدیریت کشور نداشته‌اند!

یک فعال سیاسی گفت: برخی از نامزدها هم طوری سخن می‌گویند که گویی از کره مریخ آمده‌اند و هیچ وقت، هیچ نقشی در مدیریت این کشور نداشته‌اند.

برخی نامزدها از مریخ آمده‌اند و نقشی در مدیریت کشور نداشته‌اند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 نامه‌نیوز - رقابت‌های انتخاباتی در اوج خود قرار دارد و هر یک از نامزدها سعی می‌کنند برنامه‌ها و آنچه قرار است در مقام رئیس‌جمهور انجام دهند را به مردم ارائه دهند. در این بین اما برخی از نامزدها شعارهایی می‌دهند که از همین حالا اجرایی‌نشدن و پوپولیستی بودنش مشخص است.

جواد آرین‌منش، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «به نظر من آن نامزدهایی که هیچ شانسی برای موفقیت در انتخابات برای قائل نیستند و در واقع در جریان کوران رقابت انتخابات قرار ندارند، روی به سمت شعارهای پوپولیستی می‌آورند. شعارهای بی‌پشتوانه برخی نامزدها در حالی است که مردم از شعور سیاسی بالایی برخودراند و به این وعده و وعیدها اعتنایی نمی‌کنند؛ چنانکه می‌بینیم آنهایی که شعارهای پوپولیستی می‌دهند در پایین‌ترین مرتبه در نظرسنجی‌ها قرار دارند».

او ادامه داد: «دو نامزد در این انتخابات حضور دارند که نقش نامزدهای پوششی را ایفا می‌کنند به نوعی دنبال اهداف جانبی برای خود هستند و البته آمده‌اند تا سخنان تند علیه این و آن توجه افکار عمومی به انتخابات را بالا ببرند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «برخی از نامزدها هم طوری سخن می‌گویند که گویی از کره مریخ آمده‌اند و هیچ وقت، هیچ نقشی در مدیریت این کشور نداشته‌اند. به نظر من همین حالا مردم نامزدهای خود را انتخاب کرده‌اند و نظرسنجی‌ها هم نشان می‌دهد چه نامزددهایی بیشتر اقبال مردم را همراه خود دارند».

آرین‌منش در پایان گفت: «من فکر می‌کنم انتخابات به دور دوم خواهد رفت و حتی فکر می‌کنم ممکن است آقای جلیلی به نفع آقای قالیباف کنار برود که اگر چنین شود هم باز هم انتخابات به دور دوم می‌رود».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها