کد خبر: 721006
تاریخ انتشار :

آمریکا- لهستان: پیش‌بینی نکنید، غیرممکن است

این جدالی است که هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه آن را پیش‌بینی کند.

آمریکا- لهستان: پیش‌بینی نکنید، غیرممکن است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال المپیک پاریس و از مرحله نیمه‌نهایی، دو تیم والیبال آمریکا و لهستان در یکی از بازی‌های این مرحله به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان نیکولا گربیچ که با پیروزی ۳ بر ۱ بر اسلوونی راهی این مرحله شده‌اند، قصد ندارند حال خوش خود را پس از طلسم‌شکنی پنج بار حذف از یک‌چهارم نهایی از بین ببرند و به دنبال یکسره کردن کار آمریکا خواهند بود.

تیم ملی والیبال آمریکا تاکنون با چهار پیروزی و بدون باخت در المپیک پاریس پیش رفته است. آنها بر خلاف لیگ ملت‌های والیبال، بسیار قدرتمندانه در المپیک حاضر شده‌اند و به گونه‌ای بازی می‌کنند که گویی آخرین بازی عمر آنها است. البته اینکه هر بازی می‌تواند آخرین مسابقه برخی بازیکنان آمریکا باشد، زیاد غلط هم نیست زیرا بعضی از بازیکنان تیم ملی والیبال این کشور پا به سن گذاشته‌اند و بدون شک پس از المپیک دیگر جایی در تیم ملی آمریکا نخواهند داشت. به همین دلیل، فقط کسب مدال طلا می‌تواند آنها را راضی و خوشنود کند.

تیم ملی والیبال لهستان که در حال حاضر در رتبه یک رنکینگ جهانی والیبال قرار دارد، در بازی با آمریکا با مصدومیت دو بازیکن خود به نام‌های متئوش بینیک و توماژ فورنال مواجه شده است و مشخص نیست آنها به بازی فردای لهستان مقابل آمریکا برسند. اما این مصدومیت‌ها دلیلی بر آن نیست که لهستان مقابل آمریکا شکست بخورد. آنها قبل از المپیک سوگند خوردند که تمامی تلاش خود را بکنند و حالا در بازی نیمه‌نهایی بهترین فرصت برای تحقق این قسم آنها است.

از سوی دیگر، تیم ملی والیبال آمریکا که اسلحه آنها سرویس است، مطمئناً در بازی با لهستان از این اسلحه به‌خوبی استفاده خواهند کرد و احتمالاً ساعدهای ضعیف ویلفردو لئون هدف آنها خواهد بود. باید دید این جدال سرنوشت‌ساز که هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه آن را پیش‌بینی کند چه خواهد شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال لهستان: مارسین یانوش، بارتوش کورک، ویلفردو لئون، الکساندر شیفکا، نوربرت هوبر، یاکوب کوچانوفسکی و پاول زاتورسکی.

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال آمریکا: میکا کریستینسون، متئو اندرسون، توری دیفالکو، آرون راسل، تیلور آوریل، مکسول هولت و اریک شوجی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها