کد خبر: 725312
تاریخ انتشار :

هنرمندان در اکران فیلم سینمایی شهسوار | صحبت های کارگردان فیلم شهسوار حسین نمازی درباره فیلمش

فیلم سینمایی شهسوار به کارگردانی حسین نمازی در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد و مهرداد صدیقیان ، الناز حبیبی ، هادی کاظمی ، عباس جمشیدی‌ فر از جمله بازیگران اصلی آن هستند که شب گذشته مراسم اکران خصوصی آن برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری نشان :شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی شهسوار به کارگردانی حسین نمازی کارگردان جوان کشورمان با حضور جمعی از بازیگرانش و چهره های مهمان در پردیس سینمایی ملت برگزار شده است که در ادامه تصاویری از این مراسم را در Niksalehi مشاهده می کنید.

 

اکران فیلم سینمایی شهسوار

 

فیلم شه سوار ساخته حسین نمازی دومین فیلم کمدی اجتماعی او بعد از فیلم شادروان است که شامگاه دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت اکران شد.

 

الناز حبیبی

در خلاصه داستان فیلم شه سوار آمده است: به‌ دنبال درگذشت پدر خانواده در جریان برگزاری عروسی که چندبار بهم خورده است، خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند.

 

شیدا خلیق و همسرش

مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی، عباس جمشیدی‌فر، گیتی قاسمی، سعید عطایان، ایمان برات‌پور، حافظ نبی زاده، مهرناز افلاکیان، ناهید استواری، با هنرمندی عزت‌الله رمضانی‌فر با حضور امیر دژاکام بازیگران فیلم شه سوار هستند.

 

هادی کاظمی و همسرش

تدوین «شه‌سوار» را میثم مولایی و صداگذاری آن را آرش قاسمی برعهده دارد. همچنین فردین خلعتبری موسیقی این فیلم‌سینمایی را می‌سازد. این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده است و در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

 

سمیرا حسینی

صحبت های حسین نمازی درباره فیلمش

 

من با بدبختی سینما را شروع کردم و به شدت عاشق سینما بودم طوری که پدر و مادرم به حال من گریه می‌کردند. سینما را به صورت خودآموز یاد گرفتم. از ساخت فیلم کوتاه شروع کردم و راه درازی آمدم، پس می‌توانم بگویم بچه سینما هستم و هیچ چیز در این دنیا برای من بااهمیت‌تر از سینما نبوده است.

حسین نمازی

همه ما باید کنار هم فیلم بسازیم تا سینما سرپا بماند چراکه به هرحال جشنواره فجر نقطه مهمی در سینمای ما است. به نحوی که ۱۰ روز تمرکز کل کشور روی سینما است، درباره فیلم‌های مختلف صحبت می‌شود و ما در همین سالن‌های سینما و نقد و بررسی‌ها متوجه می‌شویم که چه باید انجام دهیم و حتی تغییراتی در فیلم اعمال کنیم.

 

آوا دارویت

بسیاری از افراد در جشنواره فجر فیلم داشته‌ و در اکران مردمی به دلیل بازخوردها فیلمشان را تغییر داده‌اند. سینما مال ماست و باید مراقب آن باشیم. «آپاندیس» برای من اتفاق جذابی بود و جوایز جهانی زیادی هم دریافت کرد. به جایی رسیدم که احساس کردم دیگر نمی‌توانم فیلم تلخ بسازم.

امیرمحمد متقیان

 

برای من اهمیتی ندارد که این فیلم شبیه «شادروان» هست یا خیر. زیرا هر دو فیلم اثر خود من است و این فضا را دوست دارم. مساله مرگ برای من در این چند سال خیلی مهم بوده است و زیاد به مرگ فکر می‌کنم. من دنبال این هستم که رو به جلو بروم و شما باید درباره این موضوع قضاوت کنید.

نفس بازغی

به نظر من «شه‌سوار» بهترین فیلم من تاکنون است. اصل این است که همه شخصیت‌ها باید قصه‌ای داشته باشند. شیوه من این است که فیلمنامه را چندبار می‌نویسم، می‌خوانم و بازنویسی می‌کنم. من این ویژگی را دارم که نمی‌توانم فیلم‌ خلوت بسازم و از شخصیت‌های زیادی استفاده می‌کنم.

 

مجید نوروزی

شیدا خلیق در کنار همسر و مادرش

چهره ها در اکران فیلم سینمایی شهسوار

الناز حبیبی ، کیوان ساکت‌ اف و شیدا خلیق ، سمانه پاکدل و هادی کاظمی ، سمیرا حسینی، آوا دارویت ، امیرمحمد متقیان، نفس بازغی، مجید نوروزی، مهران احمدی ، علی سخنگو و همسرش ، غلامرضا نیکخواه و دخترش (نیلوفر نیکخواه) و …. در اکران خصوصی فیلم شه‌سوار در پردیس سینمایی ملت حضور یافته اند.

غلامرضا نیکخواه و دخترش

«شه‌ سوار» داستان یک عروسی است که انگار قرار نیست هیچ وقت پا بگیرد؛ اما این‌بار ماجرا فرق می‌کند حتی به قیمت پنهان کردن جنازه عموی خانواده!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها