کد خبر: 731409
تاریخ انتشار :

قیمت بنزین در سال 1404 گران می شود؟

یک نماینده مجلس گفت: در برنامه هفتم راهکار‌های محتلفی دیده شده و گزینه‌های جایگزینی برای افزایش قیمت بنزین وجود دارد که از آن طریق باید وارد شویم.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

قیمت بنزین در سال 1404 گران می شود؟
 

 

قیمت بنزین یکی از عوامل مهم در اقتصاد هر کشور است و بر زندگی روزمره مردم تأثیر زیادی دارد. افزایش قیمت بنزین می‌تواند هزینه‌های حمل‌ونقل و کالاها را بالا ببرد، در حالی که کاهش قیمت بنزین ممکن است به بهبود وضعیت معیشتی کمک کند. قیمت بنزین در ایران تحت تأثیر تحولات جهانی و سیاست‌های داخلی قرار دارد و نوسانات آن می‌تواند واکنش‌های مختلفی را در بین مردم ایجاد کند. همچنین، قیمت بنزین می‌تواند بر رفتار مصرف‌کنندگان و انتخاب‌های آنها در زمینه خودرو و انرژی تأثیر بگذارد. در نهایت، قیمت بنزین نه‌تنها یک موضوع اقتصادی، بلکه یک مسئله اجتماعی و سیاسی نیز به حساب می‌آید.

 

گرانی قیمت بنزین در سال 1404

مصطفی مطورزاده، گفت: خبری از گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

 
 

کاهش سوخت گیری

وی درباره کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۶۰ به ۵۰ لیتر گفت: متاسفانه توضیحاتی درباره کم شدن سهمیه بنزین از ۶۰ به ۵۰ لیتر به مجلس داده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی امر بسیار مهمی هست و به همه قشر‌های مختلف مردم مربوط است و درزندگی مردم اثرگذار است بایستی از وزارت نفت بخواهیم که بیاید این موضوع را هم توضیح بدهد و هم توجیه کند و اگر طرحی جایگزین برای این قضیه دارد به ما اعلام کند و قطعاً مجلس به دنبال این موضوع خواهد رفت.

 

قیمت بنزین

 

وی درباره احتمال گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ اظهار کرد: تاکنون پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۴ تنظیم نشده و خبری از گرانی بنزین نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس بیان کرد: در برنامه هفتم راهکار‌های محتلفی دیده شده و گزینه‌های جایگزینی برای افزایش قیمت وجود دارد که از آن طریق باید وارد شویم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها