کد خبر: 566719
تاریخ انتشار :

کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی به بهانه ازدواج

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: در پی شکایت سه شهروند قزوینی در خصوص کلاهبرداری از آنان توسط فردی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی و هم به‌صورت حضوری با طرح و موضوع ازدواج با شاکیان با روش‌ها و عناوین متقلبانه و فریب‌کاری اعتماد آن‌ها را جلب و وجوه و طلاجاتی به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال از مالباختگان اخذ و متواری می‌شود.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های فنی و اطلاعاتی به‌عمل‌آمده مشخص شد فرد کلاه‌بردار در اغلب استان‌ها به‌ویژه اصفهان، تهران، البرز و مازندران با همین ترفند از هم‌وطنان اقدام به کلاهبرداری و بعضاً سرقت و اخاذی کرده است.

حاجیان عنوان کرد: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس منهم به کلاهبرداری را در شهر قزوین شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی فنی مأموران به بزه انتسابی و اخاذی از شاکیان اقرار و با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها