کد خبر: 579938
تاریخ انتشار :

جدیدترین عکس مینا ساداتی

جدیدترین عکس مینا ساداتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جدیدترین عکس مینا ساداتی

مینا ساداتی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است. مینا ساداتی در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. مینا ساداتی بازیگری است که آینده‌ای درخشان در انتظارش اشت. مینا ساداتی با یک بازیگر به نام بابک حمیدیان ازدواج کرده است.

مینا ساداتی در 10 آذر ماه سال 1360 در کاشان متولد شد. او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران میباشد. او همچنین در آموزشگاه بازیگری کارنامه دوره دیده است.

در جشنواره فجر با لباس محلی مردان چهارمحال و بختیاری ، موسوم به چوقا حاضر شده و به نوعی احترام ویژه ای برای این قوم قائل شد. این هنرمند در جدیدترین اثر تلویزیونی محمد حسین لطیفی با نام تنهایی لیلا بازی کرده است. این سریال با مضمون مذهبی و اجتماعی از سوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد.

مینا ساداتی درباره نقشش در سریال تنهایی می گوید:این کاراکتر هیچ شباهتی به مینا ساداتی ندارد. من هیچ وقت زندگی در خارج از کشور نداشتم و در زندگی شخصی هم با چنین مردی روبه رو نشدم اما در واکنش هایی که از مردم می بینم برایم خیلی جالب توجه است. اینکه خانمی برای نگرانی لیلا نگران می شود و نذر می کند به زمین موروثی اش برسد من را راضی می کند که کارم خیلی اشتباه نبوده و توانستم نقش را باورپذیر کنم.

ساداتی در فیلمهایی چون تنها در چند دقیقه سکوت ، عصر یخبندان و پرسه در شهر لاجوردی به ایفای نقش پرداخته است. تنها در چند دقیقه سکوت فیلمی اجتماعی، ساخت ایران به کارگردانی بهاره صادقی جم محصول سال 1392 است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها