کد خبر: 645961
تاریخ انتشار :

کدام تبلت دانش آموزی بهترین است؟ (راهنمای کامل برای والدین)

کدام تبلت دانش آموزی بهترین است؟ (راهنمای کامل برای والدین)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستیم، روزهای کرونایی را می‌گذرانیم. روزهایی شاید بتوانیم بگوییم، دنیای آموزش بیش از هر مسئله دیگری تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت. امیدواریم زمانی که در حال خواندن این مطلب هستید، دیگر با این بیماری و محدودیت‌های ناشی از آن، دست و پنجه نرم نکنیم. با این وجود، درست در این زمان بود که بسیاری از والدین برای خرید تبلت برای کودکان خود، احساس نیاز کردند. ممکن است شما هم یکی از این افراد باشید. از این رو، این سوال در ذهنتان شکل گرفته‌است که کدام برند و مدل بهترین انتخاب برای خرید تبلت دانش آموزی می‌تواند باشد؟ پاسخ این سوال را تا انتهای این مطلب، خواهید گرفت! پس به خواندن ادامه دهید و تا انتها با ما همراه باشید:

برای خرید تبلت دانش آموزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پیش از آنکه بخواهیم شما را با بهترین مدل‌هایی که می‌توانند گزینه‌ای فوق العاده برای دانش آموزان باشند، آشنا کنیم، خوب است ابتدا معیارهایی را مورد بررسی قرار دهیم که باید پیش از خرید به آنها توجه کنید. ممکن است به عنوان والدین دلبندتان از نیازهای دانش آموزی او به اندازه کافی اطلاع نداشته باشید؛ از این رو، با شناخت ویژگی‌هایی که یک تبلت دانش آموزی باید داشته باشد، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

حافظه قابل ارتقا داشته باشد

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید تبلت دانش آموزی باید به آن توجه کنید، داشتن حافظه‌ای است که بتوانید آن را ارتقا دهید. در واقع با گذر زمان، نیازهای دانش آموزان می‌تواند متنوع باشد؛ از این رو، با خرید تبلتی که دارای حافظه قابل ارتقا است می‌توانید تضمین کنید که به مشکل نخواهد خورد و در طولانی مدت می‌تواند از آن استفاده کند.

عمر باتری بالایی داشته باشد

از دیگر ویژگی‌هایی که دانش آموزان حسابی به آن نیاز دارند، عمر بالای باتری است. در واقع اگر تبلت دانش‌آموزی این قدرت را نداشته باشد که به مدت طولانی روشن بماند، فرزندتان را برای شرکت در کلاس‌ها و انجام فعالیت‌های دیگر با مشکل مواجه می‌کند. از این رو، در زمان خرید در نظر داشته باشید که گزینه ای را انتخاب کنید که نه تنها به سرعت شارژ می‌شود، بلکه برای مدت طولانی باقی بماند.

سیستم عامل سازگاری داشته باشد

امکاناتی که یک دانش آموز از تبلت نیاز دارد، باید به گونه ای باشد که در هر شرایطی در اختیار او قرار بگیرد. به همین دلیل انتخاب سیستم عامل هم برای خرید تبلت دانش آموزی، اهمیت زیادی دارد. توصیه می‌کنیم برای این کاربرد، تبلت‌هایی را خریداری کنید که دارای سیتسم عامل اندروید هستند. از جمله بهترین برندهایی که این سیستم عامل را در اختیار شما می‌گذارند می‌توان به تبلت سامسونگ، تبلت هوآووی، تبلت لنوو و ... اشاره کرد.

در نظر داشته باشید آیپدها (تبلت‌های اپل) درست است که امکانات فوق العاده ای را در اختیارتان می‌گذارند، اما با توجه به سیستم عاملشان یعنی سیستم عامل IOS و محدودیت‌هایی که با توجه به تحریم‌ها دارد، ممکن است دانش آموزتان را با محدودیت‌هایی مواجه کند. خوب است بدانید این به معنای بد بودن این سیستم عامل نیست، تنها نشان دهنده این است که اندروید برای دانش آموزان انتخاب بهتری است.

دارای تنظیمات کنترل والدین باشد

مطمئنا شما به عنوان والدین برای ذهنیت و آرامش روان فرزندتان ارزش زیادی قائل هستید و نمی‌خواهید وب سایت‌هایی که مناسب آنها هستند را ببینند. معمولا بیشتر تبلت‌های دانش آموزی امکان تنظیمات والدین را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید محتواهایی که مناسب دانش آموزان نیستند را مسدود کنید. همچنین اپلیکیشن‌هایی هم هستند که چنین کاری را برای شما انجام دهند. با این وجود، پیش از خرید به این موضوع توجه داشته باشید.

7

بهترین تبلت‌های دانش آموزی کدام هستند؟

و اما کدام تبلت‌های این روزهای بازار به عنوان بهترین تبلت‌های دانش آموزی شناخته می‌شوند که همه موارد زیر را در اختیارتان بگذارد؟

در ادامه چند مورد از بهترین گزینه‌های پیش رویتان را همراه نقاط قوت و ضعف در اختیارتان می‌گذاریم:

تبلت سامسونگ مدل S6 Lite

8

نقاط قوت:

سبک است.

عمر باتری بالایی دارد.

حافظه قابل ارتقا دارد.

نقاط ضعف:

مدل 512 گیگا بایتی گران است.

تنها دارای 2 اسپیکر است.

 

تبلت سامسونگ A7 Lite SM-T225

9

نقاط قوت:

کیفیت دوربین معقول دارد.

حافظه جانبی دارد.

عمر باتری بالا دارد.

نقط ضعف:

سرعت عملکرد فوق العاده ای ندارد.

قلم S pen ندارد.

تبلت لنوو M8

10

نقاط قوت:

دارای عمر باتری بالا است.

حافظه جانبی دارد.

اسپیکرهای دالبی دارد.

نقاط ضعف:

دارای صفحه نمایش IPS است.

تبلت دانش آموزی با بهترین قیمت از کجا بخریم؟

شرکت رایمند همراه با هدف ارائه انواع لوازم الکترونیکی با بهترین قیمت، پشتیبانی 24 ساعته، قیمت‌های به روز و .... این امکان را برای شما به وجود آورده‌است تا در کوتاهترین زمان دستگاهتان را خریداری کنید و دریافت کنید. فرقی نمی‌کند که خواهان خرید تبلت باشید، بخواهید آخرین قیمت‌ها مانند قیمت گوشی سامسونگ را بدانید یا جدیدترین تجهیزات جانبی را خریداری کنید، در هر صورت می‌توانید با خیال راحت روی شرکت رایمند حساب باز کنید.

سپاسگزاریم که وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب صرف کردید. حالا شما به ما بگویید. انتخاب‌تان برای خرید تبلت دانش آموزی کدام است؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها