کد خبر: 659455
تاریخ انتشار :

برند تسکو ایرانی یا برند کورسیر آمریکایی؟

برند تسکو ایرانی یا برند کورسیر آمریکایی؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

قطعا برای شما نیز پیش آمده که نیاز داشته باشید تا وسیله ای مانند هندزفری، اسپیکر، هدفون،  هدست و وسایلی از این قبیل را به صورت خرید اینترنتی تهیه نمایید. زمانی که وارد یک سایت فروشگاهی می شوید، با تعداد زیادی برند مختلف مواجه خواهید شد. اینجاست که اگر با برندهای با کیفیت بازار آشنایی نداشته باشید ممکن است به راحتی سرتان کلاه برود یا خرید نادرستی را داشته باشید!

ما در مورد این موضوع دو برند تسکو ایرانی و برند کورسیر آمریکایی که جزء برترین برندهای موجود در بازار محصولات دیجیتال کامپیوتر و موبایل ایران هستند را به شما معرفی می کنیم.

برند تسکو (TSCO) :

شرکت تسکو در ابتدا کار خود را با تولید تجهیزات کامپیوتری شروع کرد اما بعد از مدت کوتاهی که از فعالیت شرکت تسکو گذشت، به خاطر کیفیت مطلوب محصولات و همینطور قیمت پایین نسبت به رقبا، به سرعت رشد کرد و همزمان با رشد شرکت، لوازم جانبی موبایل و دستگاه های دیجیتال دیگر نیز به لیست محصولات برند تسکو افزوده شدند. کیفیت محصولات تسکو به قدری قابل قبول است که با محصولات بسیاری از شرکت های برتر چین برابری می کند.

2

اما چه عاملی در افزایش خرید محصولات تسکو موثر است؟ به دلیل طراحی زیبا، قیمت مناسب محصولات، کیفیت قابل قبول، گارانتی معتبر و همینطور در اولویت قرار دادن نیاز کاربران، مدت زیادی طول نکشید که بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، فروشنده های محصولات فناوری و مصرف کنندگان این نوع کالا، محصولات برند تسکو را ترجیح دادند به صورتی که اکنون تقریبا در هر فروشگاهی که به حوزه تکنولوژی و لوازم جانبی مرتبط هستند، محصولات شرکت تسکو نیز یافت می شود.

شعار طراحی زیبا، قیمت ارزان و کیفیت بالا سه شعاری هستند که موسسان کمپانی تسکو برای محصولات تولیدی این شرکت در نظر گرفته اند. علاوه بر امتیازات ذکر شده در فوق، گارانتی معتبر ارائه شده برای این محصولات که با نام توسن سیستم برای محصولات شرکت ارائه می شود باعث محبوبیت بیشتر محصولات تسکو در بین خریداران شده است.

برند کورسیر (CORSAIR) :

برند کورسیر یک شرکت آمریکایی است که تولید کننده تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر و سخت افزار است. گستره وسیعی از قطعات و محصولات کامپیوتری مانند ماژول های DRAM، پاور کامپیوتر، فلش مموری، خنک کننده های CPU و GPU، انواع اسپیکر، حافظه های SSD و انواع لوازم جانبی گیمینگ تنها بخشی از محصولاتی است که توسط شرکت کورسیر تولید می شوند.

محصولات برند کورسیر Corsair  به خاطر گستردگی بالای محصولات و کیفیت بالا در ساخت، جزء برترین و محبوبترین برندها در بین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می باشد. کورسیر یک برند آمریکایی است و کلا محصولات آمریکایی و ژاپنی به خاطر کیفیت فوق العاده در ایران از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. به خاطر بالا بودن کیفیت محصولات، قیمت آنها نیز طبیعتا بالاتر خواهد بود اما این مساله به هیچ عنوان باعث نگرانی کاربران نخواهد شد.

3

لیستی از پرفروش ترین محصولات کورسیر را جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان در زیر بطور مختصر اشاره می کنیم  :

§هدفون و هدست کورسیر:

هدفون و هدست کورسیر اولین مورد از لیست ما را تشکیل می دهند که به خاطر بالا بودن کیفیت ساخت بدنه، بلندگو و هدکاپ های هدست و استفاده از تکنولوژی نویز کنسلینگ به خصوص در هدفون و هدست های گیمینگ کورسیر، در ایران فروش فوق العاده ای را تجربه کرده است.

برخی از هدست ها و هدفون های برند کورسیر از تکنولوژی 7.1 کانال در طراحی خود استفاده می کنند که این موضوع بیانگر استفاده از کارت صدای داخلی است. این نوع هدست ها معمولا با استفاده از پورت USB به دستگاه های مختلف متصل می شوند. استفاده از چرم درجه یک در تولید محصولات کورسیر و همچنین استفاده از تکنولوژی وایرلس برای ارتباط از طریق WIFI را نیز به لیست ویژگی های برتر این محصول اضافه کنید.

در کنار هم قرار گرفتن تمامی این ویژگی ها، برتری خاصی را هنگام استفاده از محصولات این کمپانی به شما خواهد داد.

§کیس کورسیر:

کیس های برند کورسیر به خاطر داشتن ظاهر گیمینگ و زیبایی فوق العاده خود از فروش بسیار بالایی برخوردار است. دارا بودن 3 عدد فن کیس در داخل بیشتر کیس های گیمینگ این برند، استفاده از نورپردازی RGB ، قدرت چرخش بالای فن ها و قابلیت تنظیم سرعت فن های داخل کیس که باعث خنک کردن فوق العاده محیط داخلی و قطعات سخت افزاری کیس و در نهایت باعث بالا رفتن طول عمر قطعات می شوند، تنها بخشی از ویژگی های کیس های برند کورسیر هستند.

§کیبورد کورسیر:

تمامی خصوصیاتی که در کیبورد های برندهای مختلف وجود دارند را در کیبوردهای کورسیر در نظر بگیرید. علاوه بر تمام این موارد، کیبوردهای گیمینگ کورسیر علاوه بر ظاهر گیمینگ فوق العاده و تخصصی خود، نسبت به رقبای سرسخت خود، دارای مشخصات برتری نسبت به آنها می باشد. مکانیکی بودن برخی از کیبوردهای کورسیرکه باعث واکنش سریع تری هنگام فشردن کلیدها به شما ارائه می دهند، طول عمر بسیار بیشتر کیبوردهای کورسیر نسبت به محصولات مشابه رقبا، افکت های خاص و نورپردازی RGB در کیبوردهای گیمینگ این برند، طول عمر بسیار بالاتر کیبوردهای گیمینگ و کیبوردهای مکانیکی کورسیر نسبت به صفحه کلیدهای معمولی آن از بارزترین ویژگی های کیبوردهای کورسیر هستند.

§پاور کورسیر:

پاور کیس کورسیر نیز مانند دیگر محصولات این برند، یک محصول باکیفیت، پرطرفدار و درجه یک، ساخت کمپانی کورسیر است که قدرت پاورهای این برند بین 550 وات تا 1600 وات است که در پاورهای معمولی و گیمینگ این کمپانی به چشم می خورد.

در بین پاورهای کورسیر، منابع تغذیه گیمینگ با نورپردازی RGB نیز به چشم می خورد. پاور کیس کورسیر جزء باکیفیت ترین منابع تغذیه در بین رقبای موجود در بازار است که با گارانتی 18 ماهه معتبر در ایران موجود شده است.

§موس کورسیر:

در ساخت بدنه و طراحی موس کورسیر از بهترین مواد موجود استفاده شده است، همچنین از بهترین سنسورهای حرکتی در ساخت این موس ها استفاده شده و از تمامی جهات حداقل یک سر و گردن از رقبای خود جلوتر است که همین موضوع شک و تردید را در مورد انتخاب و خرید موس کورسیر از بین می برد.

اگر طراح حرفه ای هستید یا از طرفداران پروپا قرص گیمینگ هستید، در انتخاب موس های گیمینگ برند کورسیر شک نکنید، این موس ها تمامی نیازهای شما را به صورت کامل برطرف خواهند کرد.

§موس پد کورسیر:

موس پدهای کورسیر نیز علاوه بر تمامی خصوصیات بارز موجود در محصولات رقبا، امکانات دیگری مانند شارژ وایرلس، نورپردازی به صورت RGB و استفاده از الیاف پارچه ای فوق العاده باکیفیت را نیز در خود گنجانده است.

خرید محصولات کورسیر و تسکو از دیجیکسو

با توجه به تفاوت قیمت های این دو برند در انواع فروشگاه ها، برخی از مشتریان در هنگام خرید محصولات کورسیر یا تسکو دچار سردرگمی می شوند و بر خود ملزم می دانند تا از یک فروشگاه معتبر و مطمئن خریداری نمایند. با توجه به این موضوع، ما دیجیکسو را به شما معرفی می کنیم!  فروشگاه اینترنتی دیجیکسو انواع محصولات کورسیر و برند تسکو را با ارزانترین قیمت بازار و ارائه گارانتی اصلی یکساله توسن سیستم برای برند TSCO و گارانتی 18 ماهه و 24 ماه برای برند Corsair با نام الماس رایان ایرانیان فراهم نموده است که می توانید با اطمینان کامل خریداری نمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها