کد خبر: 670644
تاریخ انتشار :

چه هدیه‌ای برای کادو ولنتاین، مناسب و جذاب است؟

چه هدیه‌ای برای کادو ولنتاین، مناسب و جذاب است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کادو ولنتاین یک هدیه جذاب و هیجان انگیز است که افراد در روزی به همین نام، آن را به یکدیگر هدیه می‌دهند. روز عشق یا همان ولنتاین در 25 اسفند هر سال برگزار می‌شود. البته تاریخ دقیق میلادی آن 14 فوریه می‌باشد که عشاق در این روز، پیوند شیرین خود را جشن گرفته و با اهدای هدایایی به همدیگر آن روز را گرامی می‌دارند. احتمالا شما که در حال خواندن این متن هستید روایت ذکر شده در خصوص علت نامگذاری این روز به ولنتاین را بارها شنیده‌اید. پس وقتتان را نمی‌گیریم و مستقیما سراغ موضوع اصلی مقاله با عنوان کادوی ولنتاین می‌رویم. اگر کنجکاو هستید که بدانید بهترین کادو ولنتاین چیست، بهتر است با کادومون همراه باشید.

چه کادوی ولنتاین ارزش هدیه دادن را دارد؟

احتمالا شما برای اولین بار است که قصد اهدای کادوی ولنتاین به عشق‌تان را دارید، پس، زمینه ذهنی شما همان خرس قرمز کوچک و یا بزرگ است اما بهتر است بدانید که دیگر، زمان هدیه دادن‌های کلیشه‌ای به سر آمده است. اگر در این موضوع خلاقانه عمل کنید علاوه بر اینکه برای عشق‌تان جذابیت خواهید داشت بلکه می‌توانید خودتان برای نوع کادو تصمیم بگیرید. اگر می‌خواهید در این مورد پا را فراتر گذاشته و آگاهی خود از هدایای خاص و شیک را به معرض نمایش بگذارید پس ما را همراهی کنید.

رز جاودان قرمز یک کادوی ولنتاین مناسب و جذاب

رز قرمز جاودان کادوی ولنتاین محبوب و زیبا برای هدیه دادن است. افراد معمولا در این روز، از گل‌های رز طبیعی ساده استفاده می‌کنند که فقط در همان لحظه تازه و جذاب است و بعد از مدتی پژمرده شده و طراوات خود را از دست می‌دهد. پس بهتر نیست این روز را با یک رز جاودان قرمز که به واسطه تکنولوژی نانو مومیایی شده، خاطره انگیز و به یادماندنی کنیم؟ ماندگاری این گل رز عاشقانه حدود 3 تا 5 سال است. با این حساب شما به معنای واقعیِ کلام، گل رز طبیعی با ماندگاری بالا هدیه می‌دهید که خاص و شگفت انگیز است.

 

رز جاودان قرمز

تابلو دلنواز، متفاوت‌ترین کادو ولنتاین برای عاشقانه‌هایتان

این تابلو جذاب و خاص، یک هدیه شیک و متفاوت برای ولنتاین است که می‌توانید به عشق خود هدیه دهید. در این نوع تابلو می‌توانید متن عاشقانه و محبت آمیزی که دوست دارید را درج کرده و فونت و سایز مناسبی برای متن خود انتخاب کنید. علاوه بر این، فایل صوتی به انتخاب خود شما در قسمت پیام صوتی قابل آپلود است و بارکد آن هم روی کارت درج شده است. فایل صوتی می‌تواند موزیک مشترک بین شما و عشق‌تان باشد. عکس روی تابلو نیز، به انتخاب شما خواهد بود. برای تهیه این تابلوی شیک و خاص می‌توانید از طریق مجموعه کادومون اقدام به خرید نمایید. تمام مشخصات مربوط به تابلو از قبیل نوع متن، فایل صوتی و عکس روی تابلو در صفحه مربوط به تابلو دلنواز قابل انجام است.

3

تابلو دلنواز

 

تابلوی دلداده

این نوع تابلو نیز مشابه تابلو دلنواز بوده و یک کادو ولنتاین جذاب است. تنها تفاوتی که در این تابلو وجود دارد، اختصاص قسمتی برای آسمان شب است. تاریخ مورد نظر شما در این قسمت درج شده و برای تابلوهای مختلف، تاریخ‌های متفاوتی اختصاص می‌یابد. در این تابلو نیز، مکانی برای درج متن مورد نظر، فایل صوتی زیبا و عکس روی تابلو وجود دارد تا شما با دست باز اقدام به تهیه آن نمایید.

ماگ اختصاصی قلب یک کادو ولنتاین اعجاب انگیز

احتمالا با خود فکر کنید کادو ولنتاین ماگ چه هیجان و اعجابی دارد؟ ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که با وجود بارکد صوتی موجود در روی ماگ، می‌توانید آهنگ عاشقانه‌ای برای طرف مقابل‌تان در نظر بگیرید. البته تابلو دلداده و دلنواز نیز، دارای بارکدهای صوتی بودند اما وجود این بارکد بر روی یک محصول سرامیکی و یا سفالی، عجیب و جذاب خواهد بود. انتخاب مدل ماگ، نوع جعبه و نوع متن مورد نظر شما در قسمت مربوطه در صفحه ماگ قلب قابل انجام است.

4

ماگ اختصاصی یک هدیه ارزان ولی خاص

 

دیوارکوب سفالی تقویم ولنتاین

دیوارکوب سفالی و دست ساز، یک کادو ولنتاین ارزان و فانتزی است که می‌تواند هدیه مناسب و شیک برای روز عشق باشد. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را پیشنهاد داده و طراحان مجموعه کادومون آن را با ظرافت تمام روی دیوارکوب‌ها پیاده کنند. در خصوص شکل ظاهری این دیوارکوب می‌توان گفت که حدود 20 سانتی‌متر است و دارای جعبه دیزاین شده می‌باشد.

باکس رز جاودان موزیکال هندلی

اگر می‌خواهید خرید هدیه ولنتاین شما ارزش و درخشش فراوانی داشته باشد پیشنهاد می‌شود که از باکس رز جاودان موزیکال هندلی غافل نشوید. انتخاب موزیک در این نوع کادو به عهده شماست. این مورد نیز مانند رز جاودانه دارای گل مومیایی شده است که ماندگاری 5 ساله دارد. جنس چوب بدنه محصول از راش است. موزیک‌های پیشنهادی مجموعه کادومون شامل، موزیک‌های عاشقانه جان مریم، speak softly love، رومئو و ژولیت، amelie،   greensleeves و لاو استوری می‌باشند.

باکس هدیه لاوین

باکس هدیه لاوین همانطور که از نامش پیداست یک کادو ولنتاین لوکس و مدرن است. عاشقان در روز ولنتاین می‌توانند این محصول را به عشق خود هدیه دهند و شگفتی بی نظیر و به یادماندنی او را ثبت کنند. طبق نظر‌سنجی‌هایی که در خصوص این هدیه انجام شده است افراد آن را یک کادوی زیبا و لاکچری می‌دانند. این باکس را مردان می‌توانند به معشوقه خود تقدیم نمایند. در این باکس اسپری زنانهHALOWEIN، گل تزئینی شیک و خوشرنگ و عطر زنانه لالیک آمیتیس وجود دارد. جعبه کادو به رنگ بنفش بوده و با روبانی براق به همین رنگ تزئین شده است. سایز و ابعاد جعبه نیز در حدود 22*15 سانتی‌متر می‌باشد.

5

باکس هدیه لاوین

 

هدیه کاربردی جا کارتی چرم                                  CA13 

این هدیه کاربردی می‌تواند کادو ولنتاین مناسب برای زوجین باشد. در داخل کیف پول امکان حک اسم در حدود 7 حرف انگلیسی وجود دارد. جنس جا کارتی از چرم طبیعی است و سایز آن حدود 10 و 8 سانتی‌متر می‌باشد. وجود 12 محفظه برای قرار دادن انواع کارت در این کیف باعث شده تا کاربرد آن افزایش یابد. علاوه بر این، جیب مخصوص اسکناس نیز در این جا کارتی موجود است. این جاکارتی دارای جعبه کادویی و ساک دستی تزیین شده می‌باشد.   

در این مقاله در خصوص کادو ولنتاین صحبت کردیم. برای تهیه هر یک از کادوهای ذکر شده که جذابیت فراوانی دارند می‌توانید از مجموعه کادومون اقدام به خرید کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها