کد خبر: 677802
تاریخ انتشار :

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور کدامند؟ (کنکوریوم، چند کنکور، دور دنیا)

موفقیت در کنکور سراسری مستلزم تلاش و پشتکار و برنامه ریزی منظو و دقیقی می‌باشد.

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور کدامند؟ (کنکوریوم، چند کنکور، دور دنیا)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اهمیت منابع با کیفیت برای جمع‌بندی کنکور

دانش آموزان در طول سه سال دبیرستان طبق یک برنامه مناسب علاوه بر کتاب های درسی و استفاده از کتاب های تست و کنکوری چند ماه مانده به کنکور را باید به کتاب های جمع بندی اختصاص دهند. کتاب های جمع بندی کمک بسیاری به دانش آموزان خواهند کرد تا هر دانش آموزان میزان آمادگی خود را در کنکور بسنجد.

فهرست بهترین کتاب های جامع جمع‌بندی کنکور تجربی

ص2

 

کنکوریوم مهروماه

هدف از انتشار کتاب کنکوریوم مهروماه ارائه درس‌نامه نیست، بلکه هدف از انتشار آن، فراهم ساختن منبعی جامع از مجموعه سؤالات اختصاصی کنکور سال‌های اخیر و  شبیه‌سازی فضای کنکور برای آشنایی داوطلبین با سؤالات و فضای کنکور سراسری و سنجش آموخته‌ها در آخرین لحظات باقی‌مانده تا کنکور سراسری است.

ویژگی های کتاب کنکوریوم ProMax

کتاب های کنکوریوم مهرو ماه از نظر شکل ظاهری ،فونت، چاپ، محتوا و… مطابق با دفترچه سؤالات کنکور و برگه‌ی پاسخ است، به‌طوری‌ که داوطلب را در شرایطی هماهنگ و مشابه با کنکور سراسری قرار دهد. محتویات این کتاب شامل 10 دفترچه اختصاصی کنکورهای داخل و خارج کشور، 10 دفترچه عمومی کنکورهای داخل و خارج کشور، 10 برگه‌ی پاسخ مشابه کنکور، پاکت محرمانه کلید نهایی، پاسخنامه کنکوریوم به صورت تشریحی در جلد دوم و نیز برنامه اسکن برگه پاسخ و صدور کارنامه هوشمند است.

پاسخنامه کنکوریوم شامل تشریح دقیق سؤالات، ارائه نکات کلیدی هر سؤال، ذکر صفحه سوال، تحلیل گزینه‌ها و راهکارهایی ساده و کنکوری برای حل مسائل است. کتاب های کنکوریوم مهروماه علاوه بر شبیه‌سازی فضای کنکور، منبعی مفید از سؤالات چهارگزینه‌ای و نکات کلیدی هستند.

 

چند کنکور خیلی سبز

ص3

بسته چند کنکور خیلی سبز برای سه رشته‌ی علوم تجربی، ریاضی- فیزیک و علوم انسانی طراحی و تولید شده و از منابع شبیه‌سازی هست که با خیالی آسوده می‌تونی انتخابش کنی و از خودت آزمون بگیری. بسته‌ی چند کنکور در واقع دو بسته‌ست؛ بسته‌ی اول سوالات و بسته‌ی دوم پاسخنامه‌ی تشریحی.

بسته‌ی اول (آزمون‌های سراسری)

در بسته‌ی اول دفترچه‌های متعددی که دربرگیرنده‌ی آزمون‌های سراسری سال‌های گذشته‌ست با در نظر گرفتن تحولات اخیر آماده و قرار داده شده است.

جلد دوم بسته چندکنکور خیلی سبز، پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل تمومی کنکورهای ارائه شده داخل بسته‌ی اوله، به‌صورت دفترچه‌ای هست (مشابه با دفترچه‌ی سوالات در بسته‌ی اول) و برای هر آزمون و هر تست، پاسخنامه‌ی تشریحی- تحلیلی با بررسی نکات لازم، ارائه شده.

ص4

معرفی کتاب های دور دنیا گاج

بسته دور دنیا گاج از مجموعه کتاب های کنکوری «نتشارات گاج» هستند که برای یاری داوطلبان کنکور در آخرین فرصت‌های باقی‌مانده تا کنکور سراسری طراحی شده‌‌اند. در این مبحث به معرفی کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج و نحوه‌ی خرید کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج با تخفیف خواهیم پرداخت.

ویژگی کتاب دور دنیا در چهار ساعت

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج حاوی 12 دوره آزمون سراسری کنکور داخل و خارج کشور در سال های 1400-1395 مطابق با مباحث کتاب های درسی نظام آموزشی جدید است که بهترین منبع برای مرور و  تثبیت آموخته‌ها در ماه‌های پایانی باقی‌مانده تا کنکور می‌باشند.

دانش‌آموز در فضای کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج تمامی جوانب متعدد کنکور سراسری از جمله زمان، سطح سؤالات عمومی و اختصاصی را تجربه خواهد کرد و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا خواهد شد. همچنین پاسخنامه تشریحی و تحلیلی دقیق کلیه سؤالات همراه با بیان نکات مهم و دام‌های تستی در جلد دوم ارائه شده است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها