کد خبر: 687686
تاریخ انتشار :

آموزش خرید و فروش بیت کوین با کارمزد کم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برای خرید بیت کوین دو راه اصلی وجود دارد که یکی از طریق اپلیکیشن‌های کیف پول بیت کوین و صرافی ارز دیجیتال (CEX) است که ارزهای فیات (‌یک تکه کاغذ با ارزش پولی است که توسط دولت‌ها عرضه ‌می‌شود) را قبول می‌کنند. خرید با کمک یک اپلیکیشن که فیات را می‌پذیرد، مطمئن‌تر است؛ زیرا CEXها تمامی خطرات مرتبط با کنترل و امنیت خرید و فروش ارز دیجیتال شما را تحت نظر دارند. در این‌صورت نیز توصیه می‌شود که بیت کوین خود را برای مدت طولانی در CEX نگه ندارید.

ما در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری در این رابطه به شما عرضه کنیم که با خرید ارز دیجیتال یا همان بیت کوین از صرافی‌های قابل اعتماد، با اطمینان بیشتر و کارمزد کم‌تری به خرید و فروش این ارز دیجیتالی مهم بپردازید.

دستورالعمل‌های خرید بیت کوین

نکات کلیدی که باید در رابطه با این موضوع در نظر گرفته شود، این است که جهت خرید ارز دیجیتالبیت کوین باید سه مورد مهم را در نظر داشته باشید:

1- نحوه پرداخت؛ روش‌های پرداخت، بیشتر از طریق کارت اعتباری و حواله بانکی انجام می‌شود.

2- پلتفرمی که از طریق آن به پرداخت بیت کوین خود می‌پردازید؛ برنامه پرداخت (حضوری با پول نقد و حتی مبادله) در هر روش پرداخت از نظر راحتی، حفظ حریم خصوصی و کارمزدهای مربوطه، هزینه‌های کمی از شما درخواست می‌کند.

3- محلی که در آن این ارز دیجیتال خود را سرمایه‌گذاری می‌کنید؛ محل‌های خرید بیت‌کوین شامل ارائه‌‌دهندگان کیف پول دیجیتال، صرافی‌های متمرکز نقطه‌ای، صرافی ارز دیجیتال، میزهای OTC که عمدتا توسط افراد با ارزش خالص استفاده می‌شود و حتی برنامه‌های پرداخت است. البته امکان خرید بیت کوین به صورت حضوری نیز وجود دارد.

با توجه به اینکه بسیاری از صرافی‌های معتبر در کشور، به شما کمک خواهند کرد که به خرید و فروش بیت کوین با کارمزد کم بپردازید؛ اما ما در این مطلب هیچ پیشنهادی به سرمایه‌گذاری در ارز مربوطه نداریم و باید هر سرمایه‌گذار ارز دیجیتالی برای خرید و فروش بیت کوین، از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد.

 

هزینه‌های خرید بیت کوین چقدر است؟

قیمت بیت کوین و کارمزد خرید ارز دیجیتال به نحوه پرداخت و پلتفرم، همچنین محل مورد استفاده آن بستگی دارد. اگر قیمت ارز دیجیتال خود را با کارت اعتباری یا حواله بانکی پرداخت می‌کنید، باید هزینه استفاده از امتیازات آن صرافی مانند تحلیل بیت کوین و نمودار بیت کوین در روش‌های پرداخت را در نظر بگیرید.

ضمن اینکه برای این خدمات، صرافی‌ها هزینه‌های اضافی را برای تسهیل معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. در صورتی که برای خریدهای بزرگ‌تر هزینه کلی کم‌تری پرداخت خواهید کرد؛ بنابراین اغلب منطقی است که از خریدهای جزئی اجتناب کنید.

 

راه‌های خرید بیت کوین با کارمزد کم‌تر

در ادامه به راه‌های خرید و فروش بیت کوین با هزینه‌های کم‌تر خواهیم پرداخت.

خرید ارز دیجیتال بیت کوین با کیف پول

کیف پول‌های مربوط به سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، به شما امکان می‌دهند بیت‌کوین را به راحتی از داخل برنامه کیف پول خریداری کنید. نکته مهمی که در رابطه با خرید و فروش بیت کوین وجود دارد، این امر بوده که کیف پولی که قرار است از آن استفاده کنید، کیف پول خود سرپرست باشد. این بدان معناست که شما همیشه کنترل کامل بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود را خواهید داشت.

خرید ارز دیجیتال بیت کوین از طریق وب‌سایت قابل اطمینان

شما می‌توانید بیت کوین را از وب‌سایت‌های معتبر، با استفاده از کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت خریداری کنید.

خرید ارز دیجیتال بیت کوین از یک صرافی ارز دیجیتال

با این روش، خرید بیت کوین در ابتدا توسط صرافی ارز دیجیتال از طرف شما نگهداری می‌شود. اگر می‌خواهید کنترل کامل بیت کوین خود را در دست بگیرید، هنگامی که بیت کوین را از یک صرافی برداشت می‌کنید، مشمول سیاست برداشت و کارمزد صرافی خواهید شد.

 

خرید بیت کوین و نگهداری آن در کیف پول مطمئن

وقتی بیت کوین را در کیف پولی که کنترل می‌کنید و نگه می‌دارید که به عنوان کیف پول خود حضانت یا کیف پول غیر حضانت شناخته می‌شود، هرگز لازم نیست برای استفاده از آن اجازه بخواهید. این بدان معناست که شما می‌توانید بیت کوین خود را بدون منتظر ماندن شخص ثالثی مانند یک صرافی متمرکز برای تایید تراکنش دریافت کنید. همچنین به این معنی است که می‌توانید این ارز دیجیتال خود را به هر کجا که بخواهید و هر زمان که بخواهید ارسال کنید.

بسیاری از کیف ‌پول‌های بیت‌کوین محدودیت‌های شدیدی را برای کارهایی که می‌توانید با بیت‌کوین خود انجام دهید، اعمال می‌کنند. بهترین کیف پول‌های بیت کوین، خود سرپرست بوده که به شما امکان می‌دهد برای هر ارسال خود هزینه شبکه را سفارشی کنید. بدین ترتیب می‌توانید زمانی که عجله ندارید، در هزینه‌های تراکنش صرفه‌جویی کنید، یا برای ارسال سریع‌تر، پول بیشتری بپردازید.

شاید مهم‌ترین نکته در خرید بیت کوین، استفاده از کیف پول‌های خود حضانت امن‌تر باشند. تا زمانی که بهترین شیوه‌های مدیریت کلیدی را حفظ کنید، هرگز نگران هک شدن نخواهید بود. همچنین در معرض خطرات طرف مقابل مانند هک شدن یا ورشکستگی یک صرافی متمرکز نخواهید بود.

اهمیت خرید بیت کوین با کارمزد کم

جهت سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال بیت کوین باید تمامی احتیاط‌های لازم را انجام دهید که یکی از این موارد درباره خرید و فروش بیت کوین با کم‌ترین میزان هزینه است. شما می‌توانید برای خرید مطمئن‌تر و با کارمزد پایین از با تجربه‌ترین صرافی ارز دیجیتال کشور اقدام به سرمایه‌گذاری کنید و مراقب باشید که این صرافی تشریح درستی از تحلیل بیت کوین و نمودار بیت کوین به شما ارائه دهد.

صرافی ارز دیجیتال والکس، معتبرترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملاتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی انجام می‌دهد. این صرافی بازارهای معاملاتی پیشرفته ایجاد کرده و با تنوعی که در خرید بیت کوین برای شما ایجاد می‌کند، امکان شرایط خرید آسان ارز دیجیتال را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین صرافی ارز دیجیتال والکس، با دارا بودن کیف پول اختصاصی، سپرهای امنیتی مدرن، تنوع کوئین، سبد معاملات و پشتیبانی حرفه‌ای موثر در خرید و فروش بیت کوین با کارمزد پایین و اطمینان کامل خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها