کد خبر: 690207
تاریخ انتشار :

ویزیت مریض در منزل

ویزیت مریض در منزل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه به جهت تغییر در سبک زندگی  و وجود مشغله های زیاد افراد وقت نمی کنند که برای بررسی سلامت یا درمان بیماری خود به پزشک و مراکز درمانی مراجعه نمایند؛ به همین منظور شرکت های زیادی تاسیس شده اند که در حوزه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل مشغول به فعالیت می باشند و کار ویزیت مریض در منزل را به بهترین شکل انجام می دهند.

اگر تا به حال از ویزیت مریض در منزل استفاده نکرده اید و تمایل دارید که با این خدمات و یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده این سرویس ها آشنا شوید، حتما تا انتها مقاله زیر را مطالعه نمایید.

همان طور که گفتیم، امروزه به دلایل مختلفی افراد از رفتن به مراکز درمانی خودداری می کنند؛ به همین علت شرکت های زیادی در سراسر کشور دایر شده اند که کار خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را به بهترین نحو برای افراد در خانه انجام می دهند.

منظور از مراقبت پزشکی و ویزیت در منزل این است که پزشک به جهت درمان و تشخیص بیماری به خانه فرد بیمار می رود و وضعیت سلامت وی را بررسی می کند و راهکارهای درمانی را پس از معاینه در اختیار بیمار می گذارد و در صورتی که مریض نیاز به تشخیص یک پزشک متخصص داشت دکتر او را به پزشک متخصص مربوطه ارجاع می دهد.

حالا یکی از مزیت های بسیار مهمی  که ویزیت مریض در خانه دارد این است که در زمان و هزینه افراد صرفه جویی زیادی می شود و آن ها دیگر نیاز نیست که از کار خود دست بکشند و وقت خود را برای ایستادن در صف های طولانی نوبت دهی پزشک بگذرانند؛ اما این سرویس ها امتیازات دیگری هم دارند که شامل موارد زیر می شوند.

  • بعد از صرفه جویی در زمان و هزینه دومین مزیت اصلی و مهمی که می توان برای خدمات ویزیت مریض در منزل در نظر گرفت این است که بیمار هنگامی که در خانه خود توسط پزشک عمومی یا متخصص ویزیت شود احساس امنیت و راحتی بیشتری دارد؛ چرا که بیشتر افراد به علت ترس هایی که دارند از رفتن به مراکز پزشکی خودداری می کنند؛ ولی اگر دکتر به خانه بیاید، دیگر هیچ ترس و هراسی ندارند و فشار کمتری به آن ها وارد می شود.
  • کسانی هستند که به علت کهولت سن یا ناتوانی های جسمی توان این را ندارند که به طور حضوری به مطب ها و مراکز درمانی بروند؛ به همین علت ویزیت پزشک در منزل می تواند چاره کار آن ها باشد.

این دسته از افراد در هر ساعت و هر زمانی که تمایل داشته باشند می توانند با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و پزشکی در منزل تماس بگیرند و مطابق با نیازشان پزشک را به منزل یا محل کار خود بیاورند.

  • بیشتر افرادی که عمل های سنگین جراحی انجام می دهند باید هر چند وقت یکبار برای تعویض پانسمان و معاینه به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند تا روند بهبودیشان مورد بررسی قرار بگیرد؛ اگر شما تا به حال عمل جراحی کرده باشید، باید بدانید که بعد از عمل رفتن به مطب یا بیمارستان ها برای ویزیت کاری سخت و دشوار است، پس افراد می توانند برای آن که بعد از عمل جراحی دوران نقاهت بهتری داشته باشند برای معاینات خود از ویزیت پزشک در خانه استفاده کنند.

انواع گوناگون خدمات پزشکی در منزل

پس از آن که شما پزشک را برای ویزیت به خانه خود آوردید با تشخیص وی قادر خواهید بود خدمات مراقبتی، بهداشتی و درمانی را نیز در منزل دریافت کنید.

بسته به تشخیص پزشک خدمات پزشکی شامل طیف گسترده ای از سرویس ها می شوند که به بیان موارد زیر هستند.

  • مراقبت های پرستاری

پرستاری در منزل یکی از مهم ترین خدمات پزشکی است که در این شرایط با مشورت یک دکتر، پرستاری کاربلد با توجه به برنامه مراقبتی که توسط متخصص برایتان تنظیم شده کار خدمت رسانی به شما را به بهترین شکل انجام می دهد و وظیفه اصلی پرستاران انجام تزریقات در منزل، کنترل درد، نظارت بر سلامت عمومی بیمار، پانسمان و ... می باشد.

  • سونوگرافی و رادیولوژی

پس از آن که پزشک را به منزل آوردید و تشخیص داد که نیاز به سونوگرافی یا رادیولوژی دارید اگر تمایل داشته باشید، می توانید این سرویس ها را نیز در منزل دریافت کنید.

کار تصویربرداری و سونوگرافی در منزل نیز توسط نیروهای کاربلد و متخصص به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان قابل انجام است.

  • فیزیوتراپی

اغلب افراد به علت کهولت سن، تصادف یا مشکلاتی که برایشان پیش آمده طبق گفته پزشک نیاز است که هر چند وقت یکبار فیزیوتراپی شوند؛ اما بعضی از این اشخاص قادر نیستند که به مراکز درمانی مراجعه کنند؛ به همین علت استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل می تواند برای آن ها راهگشا واقع شود.

  • پزشک متخصص

در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل پزشکان متخصص زیادی نیز فعالیت دارند، پس اگر نیاز داشتید برای تشخیص بیماری خود از یک پزشک متخصص کمک بگیرید و به هر علتی تمایل نداشتید که در نوبت دهی های طولانی مراکز درمانی و مطب ها بایستید، شما قادر خواهید بود پزشک متخصص را به منزل خود بیاورید.

33

بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات ویزیت مریض در منزل

همان طور که در عنوان های قبل هم به این موضوع اشاره کردیم، شرکت های زیادی در سرتاسر کشور وجود دارند که در حوزه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل مشغول به فعالیت می باشند که یکی از بهترین این مراکز، مرکز آرین طب است.

مجموعه معتبر آرین طب با سابقه ای بسیار طولانی در این زمینه و بهره گیری از تجهیزات فوق پیشرفته و پزشکانی حاذق می کوشد بهترین خدمات را برای بیماران در منزل انجام دهد و رضایت آنان را جلب کند.

برای آن که بتوانید درخواست ویزیت مریض در خانه را از طریق مرکز آرین طب به ثبت برسانید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید، کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید و پس از تکمیل فرم پزشک را به منزل بیاورید و تجربه ای لذت بخش از ویزیت مریض در منزل را با مجموعه ما به دست آورید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها