کد خبر: 693741
تاریخ انتشار :

جاه طلبی بزرگترین بنیانگذار سوئیس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جاه طلبی بزرگترین بنیانگذار سوئیس

زمانی که لوئیس برانت در سال 1848 امگا را تأسیس کرد، جاه طلبی او ساخت دقیق ترین ساعت های جهان بود. یک هدف موفق، به ویژه به لطف کالیبرهای نمادین تولید خود کمپانی!

لوئیس برانت، بنیانگذار امگا

1848. لویی برانت شرکتی را در لاشو دفانس در کانتون نوشاتل تأسیس کرد که در سال 1894 نام امگا را به خود اختصاص داد. اما در اواسط قرن نوزدهم، ما بیشتر در مورد پیشخوان تاسیسات لوئیس برانت صحبت می کردیم، خانه ای که هدف آن تولید دقیق ترین ساعت مچی مردانه و زنانۀ جهان بود.

استاد ساعت ساز به درک عملکرد ساعت ها در جستجوی راز دقت ادامه داد. پس از مرگش در سال 1879، او به پسرانش لویی پل و سزار برانت پست تجاری و اهدافش را به وصیت داد.

از سال 1879، دو پسر لوئیس برانت خود را وارد صنعتی شدن تولید ساعت کردند. این خانه به لوئیس برانت و فیلس تغییر نام داد و به بیل در کانتون برن نقل مکان کرد. در مدت کوتاهی و با دانستن اینکه چگونه از پویایی شهر از نظر لجستیکی بهره ببرند، قصد داشتند دو نوآوری را راه اندازی کنند که دنیای ساعت سازی را زیر و رو کرد.

11

اولاً این اولین کالیبر کمپانی است که به تولید انبوه رسیده است. لابرادور: یک نوآوری تکنولوژیکی که عملکرد زمان‌سنجی را تسهیل می‌کند. این کالیبر انقلابی برای زمان خود بود!

سپس، اختراع کالیبر نمادین شرکت است. کالیبری که افسانۀ ساعت امگا را ترسیم کرد. در سال 1894، برادران برانت خطوط کالیبر 19 امگا را راه اندازی کردند. تولید انبوه با استفاده از فن آوری های جدید، این موتور دقت ساعت ها را متحول کرد.

کالیبر خط امگا 19 تا حد زیادی استانداردهایی را که به طور طبیعی برای سایر خانه های ساعت سازی اعمال می شد، دوباره تعریف کرد. این اختراع بود که نام خانه امگا را داد.

کالیبرهای امگا نمادین، انقلاب های ساعت سازی

کالیبری که خانه برادران برانت را راه اندازی کرد، همان چیزی است که نام خود را به خانه امگا داده است. مکانیزمی که علاوه بر اینکه یک تازگی بزرگ برای آن زمان بود، سیستمی را افتتاح کرد که هنوز هم استفاده می شود.

اولین، خطوط کالیبر امگا 19

انقلاب کالیبر (موتور) امگا 19 قبل از هر چیز یک انقلاب فنی است. با استفاده از این کالیبر، هر قطعه به راحتی توسط هر ساعت سازی قابل تعویض می شود. کالیبر 19 همچنین ترکیب عملکردهای سیم پیچی و تنظیم زمان در تاج و ساقه را امکان پذیر می کند. این سیستم امروز هم در ساعت های امگا زنانه و مردانه پابرجاست!

22

هنگامی که شرکت برانت خطوط کالیبر 19 امگا را بر اساس خطوط لابرادور-19 که قطر 43 میلی متری آن را نشان می دهد تصور کرد، به شیوه ای دیدنی نوآوری کرد. مکانیسم دستی آن اجازه می داد زمان توسط ساقه سیم پیچ تنظیم شود. این ساقه پیچ در پیچ، از عینک آفتابی الهام گرفته شده است، در سال 2020.

این کالیبر که امگا نام دارد، با اشاره به آخرین حرف الفبای یونانی، مظهر موفقیت دو برادر است.

دستاوردی که دو سال بعد، در سال 1896، به شرکت اجازه داد تا اولین بار به رسمیت شناخته شود. این کایبر صاحب مدال طلا در نمایشگاه ملی سوئیس در ژنو شده است. از این طریق این سیستم تولید را تقریباً بر تمام خانه های ساعت سازی سوئیس تحمیل می کند.

33

بنابراین این کالیبر شرکت را به رتبه یک بازیگر کلیدی در دنیای ساعت سازی رسانده است. موفقیتی مانند در سال 1903، این خانه به Louis Brandt & Frère - Omega Watch & Co تغییر نام داد.

به طوری که در آغاز قرن بیستم، خانه امگا حدود 100000 ساعت در سال تولید می کرد. به اندازه ای است که آن را به یکی از مهم ترین تولید کنندگان ساعت در جهان تبدیل کنیم چرا که این عدد تولید در میان رقیبانی همچون پتک، هابلوت و رولکس هنوز به کسر این عدد نرسیده بود. اکنون می توان افسانه را نوشت.

کالیبرهای امگا، انقلاب ها در طول تاریخ

امگا پشت سر بسیاری از اولین‌ها قرار دارد. اولین ساعت مچی تکرارکننده دقیقه‌ای در سال 1892، اولین ساعت تقویم کامل با تاریخ‌های بزرگ در سال 1893، و سیستم تکرارکننده کارولین در سال 1894 و اولین ساعت دریایی.

اما در سال 1931، این خانه نقطه عطف جدیدی در دنیای ساعت سازی ایجاد کرد. اولین موتور خودکار با استفاده از دو جرم نوسانی. نتیجه؟ این نوآوری امکان پیچیدگی دو طرفه موتور و بهبود کارایی آن را فراهم کرد.

در همان سال، امگا در شش رده مسابقه که توسط رصدخانه ژنو برگزار شد، مقام اول را کسب کرد. برای حفظ ارزش‌هایی که این افتخار را برایش به ارمغان آورده است، این خانه در کمپین‌های تبلیغاتی خود از این شعار استفاده کرد" امگا - زمان دقیق زندگی".

ما می توانیم کل میراث جاه طلبی اولیه بنیانگذار را بخوانیم.

در سال 2019، امگا تولید کالیبر 19 خود را جشن گرفت. «امروز، ما بسیار مفتخریم که این نام نمادین را نمایندگی می کنیم. امگا تنها ساعت سازی است که نام یکی از موتور های خود را بر خود دارد و این نشان دهندۀ تعهد بی شائبه آن به هنر و دقت است. این نام همچنین در بسیاری از زمینه‌های دیگر، از اکتشافات فضایی گرفته تا اقیانوس‌ها، از جمله بازی‌های المپیک و سینما (با حماسه جیمز باند) مشهور شده است. ما نمی‌توانیم این سالگرد را از دست بدهیم.» مدیرعامل امگا؛ رینالد اشلیمان، این ها را توضیح داده است.

44

شرکت امگا قطعاً می تواند به خود مباهات کند که پس از آن چندین نوآوری مانند فناوری فلز مایع و فنر تعادل سیلیکونی را راه اندازی کرده است. این فرار هم محوری است که توسط جورج دنیلز آغاز شد و آخرین اظهارات را تشکیل داد.

فرار هم محوری که در دهه 2000 در یک ساعت امگا ارائه شد، در واقع حل یکی از قدیمی ترین نگرانی ها در ساعت سازی مشکلات نوسان تعادل و روانکاری را ممکن می سازد.

ساعت های این کمپانی در دنیا بی نظیر هستند و استفاده از این ساعت ها میتواند مهری بر خاص بودن استایل بزند. برای خرید ساعت امگا زنانه و یا مردانه، ما میتوانیم فروشگاه میراکو را به شما پیشنهاد کنیم که در زمینۀ ارائۀ ساعت مچی با کیفیت مدعی است.

همانطور که می بینیم، شرکت امگا توانسته است با خلق کالیبرهای استثنایی، جاه طلبی بنیانگذار خود را محقق کند. هدفی که قصدش ساخت دقیق ترین ساعت های دنیا بود. و در واقع، چه چیزی می‌تواند دقیق‌تر از ساعتی باشد که گام‌های نخستین انسان‌های روی ماه را همراهی می‌کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها