کد خبر: 698845
تاریخ انتشار :

هنوز از مغازه خرید می‌کنی؟ با کد تخفیف سوپرمارکت همه خرید‌ها رو آنلاین انجام بده

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

با شنیدن کلمه سوپر مارکت و سوپری، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد مغازه‌های کوچک و بزرگی است که در هر کوچه و خیابانی پیدا می‌شوند. به همین خاطر هم شاید عبارت سوپرمارکت اینترنتی ابتدا کمی ‌عجیب و نا مأنوس به نظر برسد. سوپرمارکت و فروشگاه‌های اینترنتی را می‌توان شکل مدرن فروشگاه‌های سنتی دانست که امکان خرید آسان کالا در هر زمان و مکان را به شما می‌دهند. اکالا، باسلام و دیجی کالا جت از جمله شناخته شده ترین سایت‌هایی هستند که افراد برای خرید مواد غذایی و دیگر مایحتاج روزانه خود به آن‌ها مراجعه می‌کنند. کد تخفیف از ویژگی‌های مشترک این سه فروشگاه و هر فروشنده آنلاین موفق دیگری است. اگر فکر می‌کنید خرید اینترنتی نمی‌تواند فراگیر شده و جای شیوه‌های سنتی خرید را بگیرد، اشتباه می‌کنید! گزارش‌های منتشر شده و افزایش مداوم کاربران این پلتفرم‌ها حاکی از آن است که خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها از محبوبیت روزافزونی برخوردار است و بدون شک کد تخفیف یکی از دلایل اصلی این محبوبیت است. این سوپرمارکت‌ها و کد تخفیف آن‌ها را بیشتر بررسی می کنیم.

اکالا نزدیک ترین شعبه افق کوروش

مدت زمان زیادی نیست که فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش شروع به کار کرده اند. با این حال، کمتر کسی را می‌توان یافت که اسم آن را نشنیده باشد. این مجموعه با یک مزیت رقابتی بزرگ یعنی قیمت ارزان و تحت عنوان فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش شروع به کار کرد. طبیعتاً شما هم مثل هر شخص دیگری دوست دارید از جایی خرید کنید که همیشه تخفیف می‌دهد. وقتی تنوع بالای کالا و دسترسی آسان را هم در نظر بگیرید، افق کوروش از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.

اکالا شعبه آنلاین افق کوروش است و سبب می‌شود تجربه ای بهتر و متفاوت تر از خرید از این فروشگاه داشته باشید. یکی از این برتری‌ها، وجود کد تخفیف اکالا است. فروشگاه‌های افق کوروش ممکن است برخی مواقع به شما تخفیف بدهند؛ اما در اکالا همیشه می‌توانید از کد تخفیف استفاده کرده و کالا‌هایی که نیاز دارید را با قیمت کمتر خریداری کنید. تخفیف اکالا برای بسیاری از اجناس از مرغ و گوشت گرفته تا تنقلات و خوار و بار قابل استفاده است. همه کاربران هم از خریداران جدید گرفته تا مشتریان همیشگی می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره ببرند. تنها کاری که لازم است بکنید این است شرایط کد تخفیف ها را خوانده و آن‌ها را در محل مشخص در سایت وارد کنید.

دیجی کالا جت تجربه خریدی متفاوت

دیجی کالا جت یک سوپر مارکت اینترنتی است که می‌تواند تمام تصورات و تجربه شما درباره خرید سوپرمارکتی را تغییر دهد. دو مزیت بسیار مهم وجود دارد که دیجی جت را از سایر فروشگاه و سوپرمارکت‌های اینترنتی مجزا می‌کند. اولین مورد تنوع است. تفاوت دیجی کالا جت با سوپری سر کوچه تان فقط آنلاین بودن آن نیست. تنوع بالای دیجی جت مدیون همکاری با صدها فروشگاه مختلف در سطح شهر است که تعداد بسیار زیادی کالا را در دسترس شما قرار می‌دهد. همه این محصولات را می‌توانید با چند اشاره خریده و در سریع ترین زمان ممکن بدون دردسر درب خانه خود تحویل بگیرید. این در حالی است که هزینه سفارش شما با کد تخفیف دیجی کالا جت نسبت به خرید عادی از هر فروشگاه دیگری کمتر شده است. به عبارت دیگر، خرید از دیجی کالا جت تنوع بالا، سهولت دسترسی، قیمت پایین و سرعت در دریافت کالا را یک جا به شما ارائه می‌کند. به جرئت می‌توان گفت که چنین ویژگی‌هایی به این شکل در هیچ فروشگاه دیگری یافت نمی‌شوند. از جمله دسته بندی‌های موجود در این فروشگاه می‌توان به سوپرمارکت، میوه و سبزیجات، پروتئین، نانوایی، شیرینی و آجیل، آبمیوه و بستنی، پت شاپ و ... اشاره کرد. در هر کدام از این دسته بندی‌ها هم تعداد زیادی کالا از برندهای مختلف وجود دارد.

باسلام فراتر از سوپرمارکت

دو فروشگاه قبلی که تا اینجا معرفی شدند به عنوان سوپر مارکت شناخته می‌شدند. باسلام از بعضی جهات شبیه این دو بوده و از برخی جوانب با آن‌ها فرق دارد. بارزترین شباهت با سلام با دیجی کالا جت و اکالا، در نوع کالایی است که می‌توان از آن‌ها خریداری کرد. در باسلام می‌توانید هر نوع مواد غذایی را سفارش دهید. در اینجا علاوه بر محصولات متداول سوپرمارکتی، امکان سفارش مواد غذایی محلی و ارگانیک را هم خواهید داشت. به غیر از این، غرفه‌های بسیاری در باسلام وجود دارد که حوزه فعالیتشان در زمینه‌هایی غیر از خوراکی مانند پوشاک، لوازم خانگی و ... است.

در باسلام هم می‌توانید خرید با قیمت مناسب را تجربه کنید. در غرفه‌های این فروشگاه کالا به طور مستقیم توسط تولید کننده عرضه شده و به همین دلیل ارزان است. علاوه بر این، با اعمال کد تخفیف باسلام قیمت پرداختی شما کمتر هم می‌شود. باسلام اگرچه بهترین گزینه برای خرید محصولات ارگانیک و خوراکی‌های محلی است؛ اما امکان ارسال سریع به همه شهر‌ها را ندارد. بنابراین، اگر نیاز به سفارش فوری یک کالا دارید لازم است که از سوپرمارکت‌های آنلاین استفاده کنید.

تجربه خرید ارزان با دریافت جدیدترین کد تخفیف سوپرمارکت

همانطور که اشاره شد با دریافت کد تخفیف سوپرمارکت و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی مانند باسلام می‌توانید خریدی ارزان و به صرفه را تجربه کنید. مهم ترین سؤالی که در این رابطه وجود دارد نحوه دریافت این کد‌ها و چگونگی استفاده از آن‌ها است. یکی از نکاتی که باید برای بهره بردن از کد تخفیف در نظر داشته باشید این است که معمولاً این کد‌ها دارای محدودیت زمانی بوده و برای مدت مشخصی اعتبار دارند. در نتیجه، اگر از مشتریان ثابت یک فروشگاه باشید، لازم است از تغییرات کد‌ها و انتشار جدیدترین پیشنهادات اطلاع پیدا کنید.

ساده ترین راه برای دریافت جدید ترین کد تخفیف باسلام، دیجی کالا جت و اکالا مراجعه به کانال تخفیف است. بیشترین کد‌های تخفیف همه فروشگاه‌ها در این سایت منتشر شده و به صورت رایگان در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. اعتبار کد‌ها و فعال بودن آن‌ها نیز از قبل تست شده و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

دریافت کد تخفیف دیجی جت، اکالا و باسلام

نحوه دریافت کد تخفیف برای باسلام و سوپرمارکت‌های اکالا و دیجی کالا جت یکسان است. تمام کدها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند و برای بهره بردن از آن‌ها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید تا خرید اینترنتی ارزان و به صرفه ای داشته باشید.

  • به سایت کانال تخفیف مراجعه کرده و نام فروشگاه مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • لیست کامل تمام کد تخفیف‌های هر سایت که به شما نمایش داده می‌شود را مشاهده کرده و شرایط آن‌ها را مطالعه کنید.
  • روی کوپن مد نظر خود کلیک کنید تا در حافظه موبایل شما ذخیره شود.
  • سپس از طریق «لینک خرید» وارد فروشگاه شده و محصولاتی لازم دارید را به سبد خریدتان اضافه کنید.
  • در نهایت هم کد تخفیف را وارد کنید تا مبلغ آن از فاکتور خریدتان کسر شود.
  • به همین سادگی و تنها در چند حرکت می‌توانید خریدی ارزان با کد تخفیف را تجربه کنید.

در نظر داشته باشید کد تخفیف سوپرمارکت اینترنتی انواع مختلفی داشته و برای نیازهای متفاوت کاربران طراحی شده اند. برای مثال، ممکن است برای اولین خرید خود تخفیف بگیرید یا کد تخفیفی را انتخاب کنید که برای سفارش کالا از دسته خاصی از محصولات کاربرد دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها